Januari 2020 Baby

Avane 
Ik heb ook soms van die gekke steekjes of kraampjes. Voor mij is het de 1e X dus weet ook niet wat normaal is probeer het los te laten maar soms wel moeilijk hihi.
Verder heb ik nog nirt echt klachten. Ben 31 dec uitgerekend volgens de verloskundige. 24 mei hebben we een echo. 

Ik gisteren en eergisteren positief getest, volgen online berekening ben ik ook 2 Jan 2020 uitgerekend ? bij ons een cadeautje, niet gepland wel heel welkom.

Inderdaad allemaal gefeliciteerd ?
het is mijn derde zwangerschap, heb 2 zoons een van 16 en een van 13 uit mijn vorige huwelijk.
vorig jaar Jan bleek ik ook zwanger, dat werd helaas een miskraam met 6 weken, had die dag een echo bij de gun gehad daar Zagen ze niets op, test werd licht positief bij hun maar toen ik thuiskwam buikpijn licht bloed verlies.. dat zette door helaas... nu dus in de vijfde week ik moet de hele tijd plassen en heb echt maagzuur... verder opgeblazen gevoel niet echt misselijk oid had ik bij de vorige twee ook niet heel erg... ben benieuwd naar jullie, of jullie al iets merken?

Gefeliciteerd allemaal met het goede nieuws! Ik heb zojuist met mijn partner de test gedaan en deze was duidelijk positief!
Morgen nog een extra test voor de zekerheid. Volgens mijn berekeningen zou ik ook 2 januari uitgerekend zijn. Spannend!

Moontje en Jerlie: gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hier wat steekjes, krampjes en gespannen borsten. Verder niets noemenswaardig. Erg veel zin in gezonde dingen qua eten. ? 

Bij mij zijn mijn borsten al 5 dagen zeer gevoelig, pijnlijk haast. Daarnaast vermoeid en ook last van maagzuur. Had al voor de test het gevoel dat de test positief zou zijn, ondanks dat dit mijn eerste kindje zal worden. 

Larisveram: toen ik de positieve test zag merkte ik ook aan mezelf dat ik het eigenlijk al "wist". Ik had alleen de bevestiging nog nodig. (en nog een bevestiging, en nog een bevestiging ?) 

Terug
Bovenaan