Januari 2020 Baby

Ik voel juist nog helemaal niks ? daardoor des te moeilijker te geloven, maar de 4 verschillende testen toch allemaal positief! 
Wel een kleine misberekening, voor nu 7 januari uitgerekend en 28 mei naar de vk. Spannende weken! 

Ik sluit me ook graag aan bij deze groep. Uitgerekende datum zal rond 7 januari zijn volgens berekeningen op diverse sites. Verloskundige nog niet gebeld, doe ik volgende week. 
Ik heb al 2 grotere meiden rondlopen (bijna 7 en 9 jaar). Ben vreselijk benieuwd naar hun reactie over aantal weken.
Hoe kunnen zoveel van jullie nu al datum echo weten? Tips hoor ik graag! Kan niet wachten om de kleine frummel te zien ;-) 

Welkom en gefeliciteerd! Ik na twee positieve testdagen de verloskundige gebeld. Met haar meteen de kennismaking en vroege echo over twee weken gepland. 

Dat gaat snel. Ik heb me net ook aangemeld bij de verloskundige. Word gebeld binnen 2 dagen. Spannend! Hopelijk snel ook een datum om naaruit te kijken. 
Ondanks dat ik al 2 grotere meiden heb en dus al 2 hele zwangerschappen heb meegemaakt blijft het nu toch weer spannend. 
Hebben meer mensen hier al (iets oudere) kinderen? Of voornamelijk 1e zwangerschappen? / al jonge kindjes?

Gefeliciteerd! Leuk, ik heb vanmorgen de gynaecoloog gebeld en krijg 27 mei de echo ben benieuwd! Ik heb 2 jongens, een 16 een 13 ?

Gefeliciteerd! 
Dat zijn al héle grote kids.
Die van mij dus bijna 7 en 9. Dat vind ik nu al groot en straks zeker als de 3e kleine hummel er is.

Contact met verloskundige is gelegd.
Dinsdag 4 juni intake en 1e echo.
Duurt nog lang... (hoezo ongeduldig) :) 
Maar, iets om naaruit te kijken komende weken. 

Hoi allemaal,
Bij ons is het ook zo ver. Vorige week positief getest en ben vandaag 1 week 'overtijd'. (ik weet niet of ik dat nog zo mag noemen) Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan allemaal. In februari ben ik gestopt met de pil in de veronderstelling dat het ongeveer een jaar zou duren. Zo zie je maar weer....

Dit is ons eerste kindje en ik had niet gedacht dat ik nu al zoveel zorgen zou kunnen hebben. Ik vind het enorm spannend allemaal en hoewel mijn vriend ook enorm gelukkig is kan ik het momenteel niet echt met hem delen. Kan me er wel iets bij voorstellen, een man voelt natuurlijk ook niet wat een vrouw voelt. Daarbij wil ik nog niemand in onze omgeving inlichten totdat ik weet dat het goed zit. Ik ben hier bij jullie dan dus ook voor een beetje 'opvang', haha.

Hoe dan ook, de verloskundige bel ik of deze week en anders volgende week. Hopelijk mogen we daar snel terecht, volgens berekening 2 januari 2020 uitgeteld.
Op ietwat gespannend borsten en krampjes/steekjes in de buik verder geen symptomen. Wel enorm gelukkig!!!!!!
Liefs Britt

Terug
Bovenaan