Hoi allemaal,
Bij ons is het ook zo ver. Vorige week positief getest en ben vandaag 1 week 'overtijd'. (ik weet niet of ik dat nog zo mag noemen) Had niet gedacht dat het zo snel zou gaan allemaal. In februari ben ik gestopt met de pil in de veronderstelling dat het ongeveer een jaar zou duren. Zo zie je maar weer....
Dit is ons eerste kindje en ik had niet gedacht dat ik nu al zoveel zorgen zou kunnen hebben. Ik vind het enorm spannend allemaal en hoewel mijn vriend ook enorm gelukkig is kan ik het momenteel niet echt met hem delen. Kan me er wel iets bij voorstellen, een man voelt natuurlijk ook niet wat een vrouw voelt. Daarbij wil ik nog niemand in onze omgeving inlichten totdat ik weet dat het goed zit. Ik ben hier bij jullie dan dus ook voor een beetje 'opvang', haha.
Hoe dan ook, de verloskundige bel ik of deze week en anders volgende week. Hopelijk mogen we daar snel terecht, volgens berekening 2 januari 2020 uitgeteld.
Op ietwat gespannend borsten en krampjes/steekjes in de buik verder geen symptomen. Wel enorm gelukkig!!!!!!
Liefs Britt