Januari 2020 Baby

Aii Ellytje klinkt allemaal heel pijnlijk, maar hopelijk is het hier mee wel verholpen. De volgende keer dat je zo in de beugels ligt komt er hopelijk wat mooiers uit? Gelukkig is het nu weekend en kan je ff rustig aan doen!
@Mamamia wij hebben een stuk of 4 verschillende speentjes gehad, maar vind die difrax toch het leukste en dan zien we idd wel wat hij pakt. Zit alleen te twijfelen tussen de newborn voor -2 tot 2 mnd of 0-6 mnd. Heeft te maken met dr zuigbehoefte.. weet ik veel?
Als ik veel last heb van maagzuur mag ik Rennies of Gaviscon erbij pakken. Heb nu maar rennies gehaald, dat is makkelijk meenemen en anders haal ik nog gaviscon.
Zometeen op pad voor de box.. hopelijk zonder beschadigingen. Fingers crossed?

Hi meiden,
Ik heb gelukkig niet zo heel veel last van maagzuur maar als ik het heb gebruik ik antagel. Dat is vloeibaar en werkt erg snel en beter dan een rennie bij mij. 
Helaas nog altijd veel jeuk, word er knetter van. Enige oplossing is bevallen maarja heb liever dat de kleine nog even blijft zitten, morgen 36 weken :)
Ik heb vooralsnog geen speen, wil borstvoeding geven. Maar als de kleine veel zuigbehoefte heeft is een speen zo gehaald. 
Dit weekend de commode in elkaar zetten, fingers crossed dat alles compleet en schadevrij is. 
Sterkte @Ellytje hopelijk geneest je wond snel. Bestaat er nog een kans dat deze opengaat tijdens de bevalling vanwege de druk?

@mamamia hoop ook dat die rennies wat doen als het kwaad geschiet is. En anders halen we weer wat anders? Haha naja ik was opzoek naar het verschil tussen dental en natural en toen zat ik bij difrax bij die speentjes te kijken en daar stond uitgelegd wat t verschil is tussen de new born en de 0-6 mnd en dat heeft o.a. met de zuigbehoefte te maken. Maarja die weet ik niet.. haal nu gewoon van beide eentje en dan proberen wr eerst de new born en als dat niet werkt stappen we over op de 0-6 en anders hebben we weer een andere gehaald. Er is ook gewoon veelste veel keus in alles..
@calathea vervelend dat de jeuk blijft en dat bevallen eigenlijk de enige oplossing is.. heb je wel iets wat de jeuk een beetje verlicht of niet? Spannend met de commode! Hoop dat alles goed is! Verder al wel klaar met alles?voor jou begint het echt al op te schieten!
Hebben jullie ook al last van harde buiken? Soms zijn ze echt heeeel vervelend. Ook als ik bv erg moet plassen dan komt er nog zn hard buik overheen?

@Klaasjee: Heb je geen stiekeme blaasontsteking, omdat ze komen met een gevoel van erg moeten plassen?
@Calathea: ohhh die jeuk lijkt me ook verschrikkelijk! Als je nu 36 weken bent en je hebt zoveel last van die jeuk, gaan ze je dan iets eerder inleiden? Dat je niet door hoeft te lopen tot 40 of 42 weken?  

@ mamamia: mn schoonmoeder heeft er eentje gemaakt Dus kan je niet helpen. 
@ ellytje: hoe is het nu? Al wat beter? Hopen dat het helemaal genezen is voor de bevalling!
Heb een vraagje. Sinds een week ofzo ben ik weer misselijk. Het is geen maagzuur, daar hen ik tabletten voor en dat gaat goed. Maar voor savonds heb ik er last van. Herkent iemand Dit?

@ons eerste kindje: heb het wel al vaker in info over het laatste trimester of op fora langs zien komen dat dit een kwaal is tijdens de laatste weken zwangerschap. 

Terug
Bovenaan