Januari 2020 Baby

Bedankt, mamamia. Dan weet ik dat ik niet de enige ben met dit kwaaltje! Hopen dat na de bevalling alle kwaaltjes voorbij zijn!!

@mama mia in het begin twijfelde ik ook of het harde buiken waren omdat iemand zei dat het als menstruatie kramp voelde maar zo voelt dat helemaal niet. Mijn buik wordt kortdurend heel hard en doet geen pijn
Heb niet het gevoel dat ik moet plassen maar moet ook echt plassen. dus denk dat t daar dan door komt.
Euhm.. ik heb een gewone voetenzak gekocht. Voor de wandelwagen speciaalndi3 van mutsy maar voor de maxicosi heb ik er eentje van jollein gekocht. Maar of er specifiek eentje is voor maxi cosi pebbles weet ik niet. Wil je perse een van hun? Zijn heel veel andere voetenzakken.
@ons eerste kindje nee dat heb ik gelukkig niet. Vervelend dat dat nu dan weer begint te komen.. komen al genoeg ongemakken bij kijken de laatste periode en dan komt dat er ook nog bij?

@Klaasjee: nee, hoefde niet perse van dat merk te zijn. Wist meer niet zeker of een andere er ook goed in zou passen. 
Misschien een domme vraag, maar hoe lang is kortdurend? ?  
@ons eerste kindje: ik hoop heel sterk met je mee! 

@mama mia volgens mij zijn die zakken allemaal universeel (daar ben ik vanuit gegaan ?)
Euhm volgens mij max 30 seconden ofzo (heb ik ergens gelesen). Als ik mn buik hard voel worden neem ik even een andere houding aan en adem ik rustig door en dan trekt het weg. 

@ mamamia: de meeste zakken zijn idd universeel! 
Het kan ook voelen alsof spieren samentrekken en dat vast houden. Meestal gaat het snel over. Kan ook een teken zijn dat je te druk of te gespannen bent. 
Dus misschien een goed teken dat je er geen last van hebt!

Teken van leven, ben 2x op de spoed geweest dit weekend. Het tromboseren gaat gewoon door dus de pijn wordt alleen maar ondraaglijker. Gisteren weer 2 ingesneden zonder verdoving, vandaag konden ze niks doen. Ben volledig ingestort. Als ik dit had geweten was een kindje voor mij geen optie geweest, dat meen ik serieus. Word als het goed is zo teruggebeld door de verloskundige. Wil laten checken of het met de baby nog goed gaat want ik zit er zó doorheen en heb zoveel stress dat ik helemaal gek word.

Terug
Bovenaan