Januari 2021❤️

Vervelend Susan! Ik ben soms ook erg duizelig als ik opsta, nu met de warmte is het wel erger. 
Ik werd vanmorgen gebeld ivm de nipt, best even spannend want ik dacht gelijk, oh als ze bellen is het misschien niet goed... Maar gelukkig zei ze heel snel dat alles goed was!! Super super super blij uiteraard! En fijn dat de uitslag zo snel was (woensdag getest). Weer een stapje in de goede richting...

Wat vervelend Susan!! Hopelijk voel je je snel beter!
Yes Sanne een goede nipt, wat fijn! Ik heb vorige week dinsdag getest en nog niks gehoord. De verpleegkundige gaf wel aan dat het langer kon duren vanwege de drukte dus ik maak me nog geen zorgen, wacht het rustig af?
Verder gaat alles best wel goed hier. Had mijn energie terug, maar hele drukke periode op mijn werk en ik kan niet zo goed tegen dit weer. De combinatie maakt dat ik toch weer heel moe ben, ben natuurlijk nog steeds een baby aan het maken haha. Ik doe rustig aan en plan niet teveel in!

Zwaantje en Essie, spannend om ook nog te verhuizen in deze periode!
Susan dat is inderdaad even schrikken! Ik zou ook denken ijzertekort, misschien even bloed laten prikken?
Sanne fijn dat alles goed was met de NIPT, ook fijn dat je de uitslag zo snel had!
Ik ben nu 10,5 week en nog steeds redelijk misselijk en heel moe, echt niet vooruit te branden soms. Maar ik kan er niet echt een peil op trekken wanneer het nou het ergst is? Verschilt per dag haha. Hou me er maar aan vast dat het snel beter gaat.

Hopelijk een goede termijnecho a.s. maandag, dan kunnen we het aan oma & de vrienden vertellen! 

goede avond dames, 
Vanmorgen naar de vk geweest en de echo was goed. het was gelukkig goed gegroeid dus wij zijn tevreden. 14 juli de termijnecho.. we zijn benieuwd. Denk wel dat ik het volgende week op het werk ga zeggen dan ben ik bijna 10 weken. ik zit namelijk met nachtdiensten dus vind het toch wel prettig om dat aan te geven. daarna langzaam om ons heen het nieuws vertellen.
Wat ontzettend fijn voor diegene die een positieve NIPT-test uitslag hebben gekregen. Is weer een pak van je hart.

Groetjes?

Wat veel goed nieuws, fijn! 
Ik ga mijn zwangerschap zo aankondigen op werk. Ik ben morgen 10 weken en het is niet meer te verbergen (het gaat echt sneller bij de tweede ?). Ik weet al wel dat dit gaat betekenen dat mijn contract niet wordt verlengd dus druk aan het solliciteren. Verwacht niet echt dat bedrijven nu staan de springen om iemand aan te nemen die zwanger is maar het is het proberen waard!
Vanavond het intakegesprek bij de verloskundige en dan volgende week op vrijdag de termijnecho.

Ja wel fijn omdat we groter gaan wonen, maar wel even bikkelen de laatste twee maandjes haha! Ik heb dat ook Unity. Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger, en ook nog erg misselijk en niet vooruit te branden haha! Eetlust komt ietsje meer terug. Hopen op mooie echo’s volgende week! ? Vind je ook dat het zo snel is gegaan? 

Wat fijn Sanne! Heerlijk dat je die uitslag ook al binnen hebt. 

Ik hoop dat ze je contract toch verlengen MariekeSep. Bijzonder he, dat het met een tweede zo snel gaat. Bij mij zie je alleen ‘s avonds iets, maar overdag nog zo goed als plat.
Fijn dat de kleine goed gegroeid is Bellabori. Bij mij weten ze het ook al een tijdje op het werk. Het lucht ook wel op, zeker als je nachtdiensten hebt of misselijk bent. 

Wij gister ook weer een goede echo! Goed gegroeid en kloppend hartje. Ook zwaaiende armen en benen ? volgende echo pas met 13 weken (over 4 weken), ivm onze vakantie. Dan ook pas de NIPT dus moet echt even geduld hebben de komende tijd.. 

[quote quote=10335125]Wij gister ook weer een goede echo! Goed gegroeid en kloppend hartje. Ook zwaaiende armen en benen ? volgrnde echo pas met 13 weken (over 4 weken), ivm onze vakantie. Dan ook pas de NIPT dus moet echt even geduld hebben de komende tijd..[/quote] Wat gaaf zeg dat je al zwaaiende armen en benen zag. Ik heb 8 juli intake en echo bij de gynaecoloog duurt me allemaal veels te lang??

Terug
Bovenaan