Januari 2021❤️

Wat fijn dat de eerste NIPT uitslagen goed zijn! Groot gelijk dat je dat even gevierd hebt, ikbenDoutzen.
Hoop ook voor jullie dat je snel de sleutel hebt, Zwaantje. Dan kan je lekker jullie nestje gaan bouwen ;) 
Hier nu 10.5 en sinds een paar dagen nauwelijks nog misselijk. En ben gister pas om half twaalf gaan slapen, tot zo laat had ik het al lang niet volgehouden!
Mijn termijnecho staat op 6 juli gepland. Begin echt ongeduldig te worden. En heel herkenbaar dat je toch voor de echo weer zenuwachtig bent of alles steeds nog goed gaat. 

Afgelopen donderdag heb ik ook een goede nipt uitslag gekregen!? 
Nu wachten tot 21 juli op de volgende echo en hopelijk kunnen ze dan het geslacht zien van de baby. Ben zoo benieuwd?

@JannekeT: ja zo goed als zeker gaan ze niet verlengen en het op het coronavirus gooien. De twee eigenaren zijn niet zo op moeders, liever mensen die alleen maar kunnen werken en geen thuis zorgen hebben. Ik wil ook liever niet bij zo'n organisatie werken maar goed door mijn verhuizing afgelopen jaar moest ik wel een nieuwe baan vinden. Toen ik het vertelde rolde de ogen nog net niet haha. Maar prima, ik hoop wat anders te vinden bij een organisatie die daar wel voor open staat.
@Doutzen: gefeliciteerd met de goede uitslag! Verhuizen met een kleine baby, ik weet er alles van. Vorig jaar toen hij twee weken was verhuisd. Heeft best een flinke impact gehad. Laat je vooral héél goed helpen door anderen en lekker zoveel mogelijk voorbereiden in je verlof.
@Jennifer: jij ook gefeliciteerd met de goede NIPT!
Hier nog 6 dagen wachten voor de termijnecho (3 juli). Begin ook wat zenuwachtig te worden. Ik vind de beleving van de zwangerschap zo anders nu het de tweede is. Je hebt gewoon weinig tijd om er bij stil te staan. We gaan daarom 's avonds lekker uit eten als de echo goed is zodat we ook echt een beetje genieten van deze kleine aardbei. 

Mlies fijn dat je je weer wat beter begint te voelen! Hoop opn mooie termijnecho! 
 Jennifer gefeliciteerd met de goede uitslag! 
Mariekesep, oeh 2 weekjes is ook wel heel jong! Bij ons is de kleine rond de 8 weken...dan 1,5 maanden klussen( al laat ik de meeste dingen doen) en dan verhuizen... dan ben ik zelf net twee weken weer aan het werk als we verhuizen...ik ben benieuwd en hoop dat ik me enigzins relaxed ga voelen...ga indd veel voorbereiden!!   Zal bij een 2e indd vast heel anders voelen weer, maar pak je momentjes zeker en geniet, het is zo bijzonder. Ga voor je ?  op een goede termijnecho!       
Valt me op dat we veel goede berichten hebben hier, heel fijn voor iedereen! 

Wat grappig, bij mijn zoontje ben ik na 4/5 maanden verhuisd. Heel blij met ons nieuwe huis en om die reden zou ik het zo weer doen. Maar wat een hel was dat. Net weer aan het werk en mijn zoontje naar de opvang waardoor hij meerdere keren griepklachten kreeg en het dus echt een slopend gebeuren werd.
Ik ervaar de zwangerschap ook anders nu het een tweede is, al komt dat vooral doordat ik andere klachten ervaar als bij de vorige en inderdaad de goede afleiding, de dreumes die rond kruipt. 

Terug
Bovenaan