Januari 2021❤️

Fijn Yvettje! Succes met wachten weer, maar weer een horde genomen!
Ik 9 juli voor de termijnecho, gelukkig wel meteen sochtends vroeg. Ben blij als ik straks weet dat alles goed zit en ik het kan vertellen. 

Goed nieuws allemaal dames! Wat fijn!
Ik begin wel een beetje zenuwachtig te worden voor de termijnecho maandag. Zal alles nog goed zitten? is hij/zij goed gegroeid? En klopt het hartje nog? Ik zal blij zijn als we daar zijn en ik een happy baby zie. Ondertussen probeer ik mezelf rustig te houden en te vertrouwen op mijn lijf. 
Naast de zwangerschap dus ook bezig met een nieuwe woning. Ik kan echt niet wachten tot we weten wanneer we de sleutel kunnen krijgen. Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan haha! We hebben hier al zo lang op gewacht. 

Wat fijn die goede nipt uitslagen dames!! Super!
@Zwaantje zo herkenbaar die spanning voor de termijnecho! Ik moet nog even wachten tot die echo, maar ik kan ook niet wachten tot die bevestiging dat alles goed zit daarbinnen. Ik hoop dat alles goed is en de kleine flink is gegroeid!
@MariekeSep hier ook al een buikje! Gaat inderdaad zo snel bij een tweede. Wat ontzettend jammer dat jouw contract niet wordt verlengd, weet je dat nu al zeker? Zou het wel verlengd worden als je niet in verwachting was?
Met de misselijkheid gaat hier inmiddels wat beter, jeej zo fijn! 

Thnx dames, om te vieren heerlijk uit eten geweest. 

Zwaantje  kan me voorstellen dat t heel spannend is, hoop op een hele goede echo voor jou en dat de dag ern om mogen vliegen. Hebben jullie een nieuw huis gekocht?  Wij weten nu dat we in februari de sleutels van ons nieuwbouwproject krijgen haha dat wordt ook nog een hele uitdaging met zo n klein hummeltje erbij. 

Janneke hoop ook dat jij een mooie termijnecho krijgt. Wanneer is di ee voor jou gepland? 

Hoe gaat het met de andere dames hier? Iedereen al wat minder last vd kwalen?  

@JannekeT Goed om te horen dat de misselijkheid wat afzakt! 
@Ikbendoutzen Geen koopwoning nog voor ons. We wonen in een vrij prijzig dorp, maar er is eindelijk een geschikte huurwoning online gekomen waarbij we bovenaan de inschrijflijst staan. Hopelijk krijgen we na het weekend bericht en hebben we snel de sleutels. Wij weten sowieso al dat we de woning accepteren haha!

Jaa weer goede berichten, fijn voor jullie dames! 
De klachten, lees vooral extreme vermoeidheid, is hier nog vol aanwezig maar ook 9 weken en 3 dagen vandaag. Dus nog even doorbijten. Ik heb 9 juli de termijn echo, dus ook daarin nog even geduld. 

Terug
Bovenaan