Januari 2021❤️

Gefeliciteerd Simone met je goede echo en ook de 12 weken mijlpaal gehaald! 
Hier wordt de misselijkheid toch echt minder, kan t bijna niet geloven. Slaap ook weer wat beter (lag veel wakker) en minder die mega honger steeds (icm nergens zin in hebben). Dus alleen maar blij! 
Susan is het bloeden nog steeds gestopt? En bij de rest ook alles goed? Emesafene blijft werken Lott? En zijn er weer veel echo's deze week? Succes iedereen!

Dag dames, 
Leuk al die berichten. Ik heb weer even alles bijgelezen. Ondertussen ben ik eindelijk klaar met al mijn nakijkwerk, yaay! De aankomende twee weken de laatste dingen op school afronden en dan genieten van een heerlijke zomervakantie. 
Afgelopen week was ontzettend spannend! Het ziet er naar uit dat we binnenkort ook nog gaan verhuizen! De timing kon eigenlijk niet beter, maar er is nog niks 100% zeker. Nog even afwachten hoe en wat dus.
Nog een weekje tot de termijnecho en ik word echt ongeduldig haha! Morgen precies 10 weken en dat voelt wel heel goed. Qua klachten gaat het echt nog op en neer. Zaterdag had ik bijv. een hele goede dag (redelijk wat energie en amper misselijk), maar zondag kreeg ik echt een klap van oververmoeidheid en misselijkheid. Ik heb bijna de hele middag op bed gelegen. 

Hier gaat het nog goed met die pillen! Begin eindelijk weer een beetjr honger te krijgen dus ben benieuwd hoe het gaat als ze zo op zijn (heb ze tot donderdag)

@GebruikerSanne: Mijn bloeden én extreme buikpijn is letterlijk woensdag op donderdag gewoon verdwenen. Poef, weg.
Ik werd gek want dacht; hoe dan? Ben ook niet meer misselijk en borsten doen minder pijn.
Gelukkig goede 11-w echo gehad vandaag en nu druk met nipt, kraamzorg etc etc regelen. Maar het is top, eindelijk wat vertrouwen.
Dit weekend gaan we het aan iedereen vertellen, vrienden en fam, als in 1 weekend gefrot. Can't wait! 

Voor iedereen die nu nog heel misselijk is; het wordt echt minder vanaf week 10/11, hang in there ?

Dankje Sanne,
Super fijn dat de kwaaltjes weer wat afnemen he! Dat nergens zin in hebben maar wel moeten eten ?
Gelukkig hier ook steeds minder last van misselijkheid en vermoeidheid. Al wisselt het nog wel van dag tot dag.

Die mijlpaal van 12 weken is echt ? nu is het uit zien naar die spannende 20 weken echo.

Wat spannend zeg Zwaantje, ook wel pittig verhuizen en zwanger tegelijkertijd. Had dat tijdens mn 1e zwangerschap. Succes met aftellen naar de termijn echo! Nog 2 weekjes dan zit ook jij dus al weer over die 1e mijlpaal heen ?

Lott fijn dat de medicatie helpt! Hopelijk gaat het na donderdag ook zonder de medicatie goed en blijft de misselijkheid weg!

Susan oh wat fijn dat het bloeden en de pijn verdwenen zijn. Al vast heel veel plezier gewenst voor a.s. weekend!! Zo leuk he, het nieuws bekend maken ?

Oh, ik had een gesprek met mijn baas en andere hoge manager op werk en ineens begon alles te draaien en begon ik te zweten. Ik snel het gesprek beeindigen en naar mijn kantoor lopen. Dat haalde ik niet want was zo aan het draaien en zweten, dacht dat ik flauw ging vallen. Toen liep me'n baas en manager achter me. Hebben ze me op een stoel geholpen en me drinken gegeven, poeh. Voel me zo voor lul en snap niet hoe het kan; ik eet en drink meer dan genoeg. Maar meteen verteld dat ik zwanger ben, gelukkig wist mijn manager dat al.

Zat te denken misschien door te temperatuur? Ijzer tekort? Iemand hier ervaring mee? 

Hoi meiden. Sorry ik kan niet overal op reageren, zoveel berichtjes. Wij gaan ook verhuizen in november, dus de afgelopen weken erg veel bezig geweest met alles rondom de financiering. Maar fijn dat alles beter gaat met de meeste van jullie ? De tijd vliegt ook best.. 
@Susan, ik heb dat ook. Bij mij komt het door een daling van mijn bloeddruk. Mijn bloeddruk daalt op sommige momenten zo erg, dat ik meteen moet gaan zitten omdat ik anders ook flauw val. Misschien is dat bij jou ook zo? Wel echt heel naar hoor! Fijn dat ze je zo geholpen hebben. 

Dikke knuf voor iedereen!!

Terug
Bovenaan