Januari 2021❤️

Hey meiden! Lang niks laten horen, maar alles gelezen elke keer. Gefeliciteerd met alle goede uitslagen en mooie echo’s! En 3/3 ? wat een toeval! Ik ben inmiddels alweer 15,5 week zwanger en wij weten deze week (als de kleine het goed laat zien) of het een meisje of jongetje is. Liefs 

Unity, sanne, susan! Gefeliciteerd, wat een leuke tussenstand dit!!  Klopte bij jullie allemaal het voorgevoel? 

Bedankt allemaal, ik moest stiekem echt even wennen aan een jongetje, had bij kinderkamers bijna alleen maar meisjesdingen opgeslagen?  maar superblij dat alles er weer goed uitzag! 

@jennifer wat balen dat jullie t geslacht niet weten, kun je niet eerder terecht?

Wat leuk die tussenstand, 3-3. En wat fijn al die goede echo's en nipt uitslagen. Jennifer balen dat je nu langer moet wachten en Lot wat een ellende met die misselijkheid. Ik hoop dat het snel beter wordt!
Yvettje, ik heb toevallig morgenmiddag een afspraak bij de huisarts om te overleggen over die schildklier en hopelijk is de uitslag van dat hartonderzoek dan ook binnen. Ik denk dat het allemaal een storm in een glas water is, maar morgen toch maar even goed navragen hoe en wat.

Ikbendoutzen, bij mij klopte het niet hoor. Ik ging echt een beetje uit van een jongetje nu omdat ik me echt wel anders voel dan bij ons dochtertje de vorige keer. Dat zegt dus blijkbaar helemaal niets haha. Ik moest dus ook even schakelen, maar wel super tof! 

[quote quote=10342279]Unity, sanne, susan! Gefeliciteerd, wat een leuke tussenstand dit!! Klopte bij jullie allemaal het voorgevoel? Bedankt allemaal, ik moest stiekem echt even wennen aan een jongetje, had bij kinderkamers bijna alleen maar meisjesdingen opgeslagen? maar superblij dat alles er weer goed uitzag! @jennifer wat balen dat jullie t geslacht niet weten, kun je niet eerder terecht?[/quote]
Nee haha ik dacht bij m'n eerste een meisje (was een jongetje) en had nu een soort visie dat mijn huis gevuld zou worden door modderige snotneuzerige maar o zo leuke jongetjes en nu dus een meisje! Maar in beide gevallen een leuke verrassing. Uit ervaring kan ik je wel zeggen dat jongens echt super leuk zijn als mama!

[quote quote=10342283]Ikbendoutzen, bij mij klopte het niet hoor. Ik ging echt een beetje uit van een jongetje nu omdat ik me echt wel anders voel dan bij ons dochtertje de vorige keer. Dat zegt dus blijkbaar helemaal niets haha. Ik moest dus ook even schakelen, maar wel super tof![/quote]
Haha ja joh, eigenlijk kun je zoiets ook niet voelen denk ik, tis meer wat in je hoofd zit. Bij een tweede lijkt het me dan ook wel weer praktisch!  Het is ons eerste, en we dachten beiden een jongen en toch moest ik er even aan wennen. Gisteren gelijk kleertjes besteld:) 

Terug
Bovenaan