Januari 2021❤️

Gefeliciteerd Shannen! 7-7!!! Ben benieuwd naar de eindstand....
Ik voel de kleine wel regelmatig, ondanks placenta aan de voorkant, maar dat is ook omdat ik het herken. Kleine zachte duwtjes van binnen, vooral links en rechts (om de placenta heen). Maar lijkt soms ook net een luchtbel in je darmen bijvoorbeeld. Heerlijk gevoel zo'n teken van leven, maar het komt bij iedereen vanzelf! Op een gegeven moment gaat je hele buik ervan op en neer haha! 

Wat lachen dat het zo gelijk op gaat!
Hier begint de buik flink op te vallen (16+1) dat is even wennen haha! Ik voel volgensmij nog niks, ik voel soms rechts wel iets maar ik ben nog nooit zwanger geweest dus geen idee of dat een van de meiden is. Heb er wel zin in om ze te voelen! 

Super leuk dat we een gelijke stand hebben! 
Ik denk inmiddels dat ik de baby toch ook heb gevoeld na al jullie tips en ervaringen, die van mijn omgeving en internet hihi!

Nouu wat leuk! Precies verdeeld zo! Zijn er nog dames die komende week nog echos hebben? 

Anoek wat fijn dat je de kleine nu begint te voelen! Mooie momentjes zijn dat! 

Wij hebben woensdag de 20 weken echo, best een beetje spannend maar heb ook zin om de kleine man weer te zien! 

Wij hebben ook woensdag de 20 weken echo Doutzen en ik begrijp precies wat je bedoelt! Echt wel spannend, maar ook heel leuk om hem weer te zien. Ik probeer maar van het positieve uit te gaan!?

Wij hebben pas over drie weken de 19-weken echo.. dus ik moet echt nog even geduld hebben.. Hopelijk zien ze dan ook het geslacht en weten we of het een jongetje of meisje is!
Volgende week weer een 'gewone' controle bij de vk, dus dan denk ik weer t hartje horen? Ik heb nog geen afspraak zonder echo gehad dus geen idee wat ik moet verwachten haha!

Spannend die 20 weken echo. Wij hebben hem de 17e spannend eindelijk het geslacht! 

ik voel de kleine al best wel een tijdje echt bijzonder!?

Hoe vergaat het jullie met de hitte? Ik kan er zo slecht tegen... Ben maandag ook weer begonnen met werken na mijn vakantie maar jesus die hitte is niet te doen in de thuiszorg pff..

Terug
Bovenaan