Januari 2021❤️

Ah nog even wachten en dan misschien een voorlopige eindstand!
Hitte vind ik vreselijk, altijd al gevonden. Ik drink maar vooral veel water en blijf achter m'n ventilator zitten. Op zich merk ik niet heel veel verschil nu ik zwanger ben, kan eigenlijk nooit echt tegen warmte. Succes allemaal!

Toevallig ik heb morgen ook de 20-weken echo! Vind het ook best spannend, probeer maar vooral uit te kijken naar het moment om de kleine meid weer even te zien, maar zal ook blij zijn als het klaar is.
Ik trek de hitte ook slecht, ben zo moe ervan.. slaap zelf niet zo goed en ook m'n zoontje is mega vroeg wakker en heeft een kort lontje doordat hij slecht slaapt. Ben gisteren bij een vriendin op de bank zittend in slaap gevallen toen ze even boven iets ging pakken haha! Oeps haha! Mis ook de koffie enorm.
Op m'n werk gelukkig airco, dus ik ben meer op locatie dan normaal (kan ook in de vakantietijd is de bezetting laag gelukkig). In de Thuiszorg lijkt me zeker super intensief!!! En dan ook nog zwanger, poeh respect hoor! Hoop dat de diensten iets meevallen..
Ben benieuwd naar de uitslagen morgen Ikbendoutzen en Anoek! 

Yvetje: bij controles is het bij mij gesprekje, bloeddruk meten en hartje luisteren oja en ze voelen waar je baarmoeder zit/groei vd baarmoeder. 

Sanne en Anoek, jullie beiden ook veel succes morgen! Ik hoop op goede echos ern gezonde kindjes! 

De warmte trek ik ook echt wat minder goed dan toen ik niet zwanger was, zijn op vakantie en richting strand vind ik vooral de hoge trappen in de brandende zon nogal intensief haha, slapen gaat gelukkig wel top! 

Succes vandaag met de echo's!
ik heb sinds gisteren last van vocht in mijn enkels, ze zijn echt ontploft! Dus nu met een kussen onder mijn voeten geslapen en vandaag zoveel mogelijk met mijn benen omhoog proberen te zitten.

Succes met de echo's vandaag! Hopelijk alle drie goede berichten. 
De warmte trek ik ook wat minder. Heb gelukkig vakantie nu, dus middagdutjes en rustig aan doen is het vooral.
Balen van het vocht Yvettje! Ik heb standaard lymfoedeem in mijn linkerbeen, dus ook een dikke enkel/voet met deze warmte. Gelukkig houd ik het redelijk onder controle door het dragen van een steunkous, veel water drinken en rusten met been omhoog tussendoor. 

Yes een goede 20 weken echo vanmorgen! Heerlijk genoten van onze kleine meid en super blij uiteraard dat alles goed is. 
Ik heb ook voor de zekerheid m'n trouwring vast afgedaan, die tip las ik ergens. Met de hitte en vocht maar beter voorkomen dan genezen. Onze dreumes kwam 4x vannacht, om 6u begon de dag en ik sliep pas rond 11.30, dus ik ben meeeega gaar vandaag. Blij als de hitte straks weer klaar is!
Anoek en Doutzen succes vandaag!!

Sanne  wat fijn een mooie en goede echo!! 
Yvetje hier ook oedeem in de enkels en voeten, ik draag nu ook steunkousen en evt benen omhoog en je kuitspieren goed laten werken door bv jezelf omhoog te duwen(op tenen staan) zovaak mogelijk opn dag. 

Hier een gezonde kleine man gezien, zo blij dat de echo goed was! Ze zijn 2 uren bezig geweest omdat ie niet stil lag, geen seconde haha dus ik moest hier en daar vd tafel af en rondlopen en springen zodat ie tot rust kwam. Uiteindelijk wel alles kunnen checken en alles goed!! Anoek hoe ging de joues?

Ah wat een goede berichten, gefeliciteerd! Hier een beetje een dubbel bericht.. Vrijwel alles zag er heel goed uit, maar ze twijfelt of de bovenkaak helemaal gesloten is. De ene keer leek van niet, de andere keer leek van wel. De neusgaatjes waren wel allebei mooi gesloten en goed van vorm. Dus heel lastig, want nu moeten we voor een tweede 20 weken echo naar het ziekenhuis voor een dubbelcheck
Baby was wel lekker actief en we zijn vooral heel blij dat verder alles er goed uitzag, maar voelen ons ook wel leeg omdat we dus nu in onzekerheid zitten. Maak me totaal niet druk om het cosmetische, maar wel over medisch traject en borstvoeding en dat soort dingen. Vooral het onzekere zorgt nu voor een domper en we weten het even niet zo goed. Maar uiteindelijk komt alles wel goed, daar zijn we van overtuigd?

Terug
Bovenaan