Januari 2021❤️

Anoek, wat een gemixt berichtje. Ik snap dat je je daar zorgen over maakt, maar als ze ook hebben gezien dat de bovenkaak gesloten is kan het ook nog zeker meevallen. Ik zal voor jullie duimen! Wanneer mag je voor de tweede keer langskomen, hopelijk duurt dat niet te lang?
Ik heb ook last van de hitte, kan mijn warmte niet zo goed kwijt. Nu 17+5 en ik heb de baby nog niet bewust gevoeld (placenta ligt wel aan de achterkant maar ook de eerste dus ik heb geen idee hoe dat voelt).
Fijn Doutzen en Sanne dat jullie 20 weken echo goed was. 

Anoek wat vervelend om te horen, kan me voorstellen dat dit wel erg onzeker voelt nu. Hebben jullie al een datum voor een tweede echo? Ik hoop dat ze jullie dan alsnog goed nieuws kunnen brengen. Kan me echt voorstellen dat je je nu rot voelt, dikke knuffel vanaf hier! 

Hè wat vervelend Anoek, die spanning! Ik hoop dat je snel terecht kunt voor een nieuwe echo en dat het dan allemaal in orde blijkt te zijn! 

Fijn dat bij de andere twee alles in orde was! Dat is een hele geruststelling! Wij gaan morgen voor de 20 weken echo, vind het toch ook wel weer erg spannend hoor!

Bedankt dames, heel lief! Er wordt als het goed is voor dinsdag contact met ons opgenomen om de echo in te plannen en dan hoop ik snel. We wachten het maar even af!
Succes morgen Tulipaa!

Gefeliciteerd Doutzen! 
Anoek daar zou ik ook wel even van van slag zijn.. vooral balen dat het onzeker is nu. Hoop dat je snel terecht kunt na dinsdag voor een nieuwe echo! 
Veel succes morgen Tulipaa! ?

Alles was goed dus dat is een hele opluchting! Moet alleen met 32 weken een extra echo voor placenta bepaling want die lag nu nog iets te laag.

Anoek, wat vervelend dat je nu in onzekerheid zit! Hopelijk kunnen ze snel een afspraak voor je maken in het ziekenhuis. Een kleine troost misschien: als het iets ernstigs was, had je meteen terecht gekund in het ziekenhuis. Althans dat is mijn ervaring. 
Voor de anderen heel fijn dat alles goed was! Ik mag de 24e voor een GUO. Hoop ook dat dan alles goed is en ik onbezorgd van de rest van de zwangerschap kan genieten... 

Wat fijn Tulipa!
Met mij gaat het inmiddels een stuk beter, we mochten niet googlen van de verloskundige, maar ik maak me geen zorgen om het cosmetische: dat gaat echt wel goedkomen. Ik heb wel gegoogeld op schisis en borstvoeding en thuisbevalling en dergelijke en er is gelukkig nog heel veel mogelijk dus ik ben wel gerustgesteld. En inderdaad, het moet nog maar blijken of er überhaupt iets aan de hand is. Ik zou het echt niet leuk vinden, vooral voor die kleine die dan meteen geopereerd moet worden en pijn heeft en Dat soort dingen. Maar heb het inmiddels wel een beetje los kunnen laten, want we kunnen toch alleen maar afwachten op dit moment! 

Terug
Bovenaan