Januari 2021❤️

Super fijn Anouk en alle andere natuurlijk met de goede echo's.
Bij mijn vorige zwangerschap gingen de eerste 20 weken relatief langzaam en daarna ging het mega snel. Ik heb het idee dat deze hele zwangerschap sneller gaat, dus ben benieuwd. Over 2,5 week heb ik mijn 20 weken echo. 
Van de week Kleertjes gekocht, ik denk dat ik het eerste pakje heb. Iemand anders al geshopt?

Wat een super nieuws Anouk! Fijn al die goede 20-weken echo's. Wij mogen 25 augustus. Spannend moment weer!
CvdBL: ik vind dat de tweede zwangerschap echt voorbij vliegt. Vorige keer heel andere beleving toch wel. Toen vond ik alleen de laatste twee/drie weken lang duren. Nu schrik ik soms van hoe ver ik al ben. Is wel even wennen, soms een soort het gevoel dat ik er minder van geniet terwijl ik net zo uitkijk naar dit mannetje als naar het eerste ventje haha!
Shoppen ga ik doen na de 20-weken echo. We hebben heel veel bewaard maar ik wil sowieso een eigen eerste pakje en januari is toch wat kouder dus wat leuke dekentjes erbij en een winter Puckababy Piep :)!

Ooh wat fijn Anoek! Zal wel een hele opluchting zijn. 

Ik heb pas 1 pakje gekocht maar wil even afwachten wat het geslacht is van de kleine. Ik heb nog alle kleertjes van mijn dochtertje bewaard en kan niet wachten om alles uit tr zoeken. 
Ik moet ook zeggen dat ik nu niet zo’n koopdrang heb als in de eerste zwangerschap. Wel wil ik over een paar weken beginnen aan de kamer voor mijn dochtertje en als die klaar is lekker rommelen in de babykamer zo’n zin in!?

Terug
Bovenaan