Januari 2021❤️

Wat een fijn bericht Anouk! En fijn van alle andere 20 weken echo's!
Ik heb de 20 weken pas over anderhalve week en voor mijn gevoel duurt een eeuwigheid, haha.
Na de 20 weken echo ga ik ook pas shoppen.
Op de pretecho van 16 weken had de verloskundige een jongen op het briefje geschreven (man kon niet mee ivm werk). Maar de echofotos lijken ons niet in verhouding, ook omdat de kleine vanaf begin af aan al heel bewegelijk is dat zelf de metingen soms moelijk te maken waren. ?
(Ben gaan googlen, weet ik is vaak niet aan te raden maar t geslacht is niet duidelijk te zien vinden wij, of het is zo groot geschapen dat het even groot was als het dijbeentje ?. Omdat we het laten pas lazen kon ik de verloskunidge ook niet op toelichting vragen. Daarbij heb ik sterk het gevoel dat het toch een meid is (voor zover je een voorgevoel kan hebben bij de eerste). Niet dan een jongen niet gewenst is, gezond is het belangrijkst maar we houden nog even een slag om de arm tot de 20 weken echo om echt voor een jongen te shoppen. ?

Anoek wat fijn!!! Nu lekker genieten!
Marieke, ik heb dat ook. Volgende week ben ik op de helft en het vliegt inderdaad voorbij. Ik ga vanmiddag shoppen voor mijn dochtertje en dan wil ik ook iets kopen voor de kleinste meid. We gaan overmorgen kijken voor een kamertje. Vorige keer voelde het ook pas echt toen het kamertje er stond en gek genoeg is dat bij de tweede nu dus precies zo haha.

Zoo ik heb even bijgelezen! Fijn alle goede echo's en Anoek wat naar dat het even spannend was maar gelukkig goed nieuws!
Hier gaat het met 17+2 nog steeds erg wisselend, nog vaak misselijk en hoofdpijn en weinig eetlust en echt doodmoe. Moet volgende week weer gaan werken, het zal me benieuwen of dat gewoon lukt ?. Verder voel ik de meisjes volgensmij nog niet maar weet het niet zeker. Pas 31aug de 20wkn echo, duurt zo lang voor mn gevoel! Heb wel een pakje meebesteld bij m'n h&m bestelling maar ga pas echt dingen kopen na de echo ?. Denk dat ik donderdag naar het hartjes spreekuur ga om even de hartjes te horen want al die weken niks voelt zo raar na zo'n druk schema in het ziekenhuis!
Gelukkig is het nu wat minder warm! Ging daar ook niet zo goed op ?. Buikje heeft wel ploep gedaan inmiddels dat vind ik wel heel leuk (en wennen!) 

Onze 20 weken echo was helemaal goed! Zo’n opluchting. 

We weten ook EINDELIJK het geslacht van de kleine. Wij krijgen een jongen!?? Zo leuk een meisje en een jongen dadelijk. Helemaal compleet ons gezin!?

Gefeliciteerd Jennifer, wat een leuk nieuws!! Eindelijk het geslacht bekend ook, leuk joh een jochie!
Tulipaa lijkt me ook heerlijk alvast shoppen voor een kamertje! Hier nog even geduld kamertje moet nog gemaakt worden haha maar ik ben al druk aan het pinteresten ? 

Wat leuk Jennifer, gefeliciteerd! En vooral fijn dat de echo helemaal goed was!?
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes de afgelopen dagen, heel lief! Wij merken dat het er best behoorlijk heeft ingehakt. Vooral omdat we opeens een oergevoel van bescherming en angst en liefde voor dat kleine frummeltje hadden dat zo intens was. Het is ons eerste kindje en dat dit gevoel nu al zo sterk is, hadden wij niet zien aankomen. Dat wordt nog wat als hij er eenmaal is?

Anoek fijn dat alles goed was, ik wist het wel!
Jennifer gefeliciteerd met jullie zoon! :)
Ik voel de baby sinds afgelopen weekend (vorige week vrijdag 18 weken), mijn verloskundige zei dat ik hem al vroeg kon voelen omdat mijn placenta aan de achterkant ligt. Lag in bed half op mijn zij en toen voelde ik rond 23.45 u een plop. Ik dacht; zou het? Nu zit ik op mijn werk en voel ik regelmatig een plop net onder mijn navel (of iets meer naar links of rechts), dus ik denk dat dat hem is :). Zo bijzonder!!!

Terug
Bovenaan