Januari 2021❤️

Ah fijn dat je het hartje weer hebt gehoord Yvetje, altijd fijn!
Succes met de verbouwing Sanne, zal lekker hectisch worden, maar daarna aan de slag met de kamers!
Ik ga vanavond voor het eerst naar Zwanger&Fit, ben heel benieuwd! Ben niet per se dol op sport, maar wel belangrijk om te blijven bewegen en ook leuk om andere zwangere dames te ontmoeten natuurlijk. En ze geven ook voorlichting over bevalling en zwangerschap en handige oefeningen voor bekken en rug, zal dus vast handig zijn! Zijn jullie al aan de zwangerschapscursus gegaan?

Ja ik ben ook weer gestart sinds 2 weken nu met een zwangerfit training. De eerste keer ook incl soort cursus over bevallen etc, deze keer alleen sporten. Ben er na m'n vorige bevalling ook mee door gegaan (fit mama cursus) en dat was heel fijn. Gestopt toen ik weer zwanger was en te misselijk haha. Leuk met andere mama's en fijn dat een fysio het geeft die mee kan denken over tips rondom bekken klachten etc en goede spierversterkende oefeningen geeft voor de komende periode. Kan het dus zeker aanraden!
Eerste keer ook yoga gedaan, vond ik ook fijn maar die persoon is gestopt en gezien de volle agenda is het denk ik wel goed zo?

Ah klinkt goed! Ben heel benieuwd maar vanavond! 
Ik deed voor mijn zwangerschap aan yoga dus heb wel een basis en ben dan nu thuis via YouTube aan de slag gegaan!

Ah ja dat is al fijn zo'n basis lijkt me! 
Het is trouwens nog wel handig om je verzekering te checken, ik kreeg een deel van de cursus vergoed en ook een deel van de kosten van een kolf.

Vanochtend weer even de hartjes kunnen horen, bij de vk hebben ze een hartjes spreekuur dus mag je gewoon langskomen. En ik was de enige dus ze had alle tijd en vond het helemaal leuk om naar een tweeling te kijken met dit termijn. Ben ik ook weer gerustgesteld. 
Ik moet ook maar eens die zwangerfit gaan regelen! Ben nu 17,5wk en naast doodmoe leef ik weer een beetje ?

Wat fijn zo'n hartjes spreekuur! Dat hebben ze bij ons niet helaas... maar volgende week maandag de 20-weken echo, dus ik hoef niet meer zo heel lang te wachten tot ik de kleine weer kan zien  ?

Wij hadden vanmiddag de 20wekenecho (GUO) en alles was helemaal goed! Alleen z'n rug liet hij niet goed zien, dus over twee weken nog een keer extra laten kijken. Zo'n enorme opluchting, bij mijn dochter ontdekten we bij de 20wekenecho dat ze een hartafwijking had.
Shoppen heb ik ook al gedaan, meteen toen ik het geslacht wist haha. Heerlijk om te doen hè?
Ik heb getwijfeld over iets van zwanger fit, maar toch besloten om het gewoon bij fitness te houden. Misschien dat ik als ik wat verder ben ook weer ga zwemmen, dat vond ik vorige keer erg fijn. 

Terug
Bovenaan