Unity, ik heb via een vriendin een co-sleeper Cicco next to me dream legend (jaja ze verzinnen mooie namen haha) gekocht. Ik hoor wel van andere mooiere modellen, maar die zijn erg duur en ik vind deze wel handig omdat hij ook inklapbaar etc is en dus evt ook als campingbedje gebruikt kan worden als onze dreumes die andere nog gebruikt.
Hier is de verbouwing in volle gang, en mogelijk niet helemaal klaar voor de bevalling dus dat is wel even slikken. Het zal dus een 'goed genoeg' kamertje worden en dan in februari wordt alles afgemaakt. Naja wel even pittig maar daarna is alles wel helemaal zoals we het willen dus komt wel weer goed uiteindelijk. Vanavond had ik voor t eerst een soort nesteldrang aanval en dat komt natuurlijk helemaal niet goed uit haha! Maarja het speelgoed van de dreumes is weer gesorteerd en schoon ??? En heb met een kast lopen sjouwen, fysiek niet de beste keus?.
Kijk met de babynestjes wel uit, volgens de Consumentenbond kleven er wel veiligheidsrisico's aan als ze er zonder toezicht in slapen. Ze zijn wel heel leuk en hoor veel mensen die op die manier de kleine in bed hebben. Maar dat was voor mij de reden nu voor de co-sleeper te gaan.