Ha allen! Fijn over het algemeen goede berichten. Fysiek wel zwaarder, dat merk ik ook. M'n echte bekkenklachten zijn gelukkig vrijwel weg, maar vandaag een beetje actief geweest (oa keuken schilderen) en dan neem ik tussendoor wel rust, maar in de avond is m'n hele bekkenbodem helemaal zwaar en stijf. Maar t staat niet meer scheef gelukkig dus dit is gewoon een teken om weer even rustig te doen. We hadden ons zoontje een nachtje en dagje bij opa en oma, dat was wel fijn. Zo'n drukke dreumes is inderdaad aanpoten, dan vind ik een keuken verven relaxter! Hij is wel op een hele leuke leeftijd (20 maanden), woordjes aan het napraten, alles aan het ontdekken en wil overal meehelpen. Maar sjouwt dus ook gerust met z'n stoel naar t aanrecht om erop te klimmen en een mesje te pakken die meneer wel even in de vaatwasser wil zetten om 'mama te helpen'. Hij had op kdv een klein kindje een volle lepel zand gevoerd.. oeps haha! Hij helpt graag, maar is nog erg lomp haha dus z'n kleine zusje krijgt vast een hoop liefde van haar broer, of ze t wil of niet! Wel erg gezellig maar poeh ook erg vermoeiend met dikke buik.
Werk wel stressvol merk ik, zoontje had koorts en hoesten vorige week, dan dus gelijk een probleem met opvang en thuis werken waar nog niet heel goed op ingestoken wordt bij ons. Het is een beetje zelf uitzoeken en onderling met m'n man onderhandelen wie dan wat doet, niet fijn. Er ligt dus komende week voor ons allebei extra werk te wachten.. en die energie heb ik niet echt meer. Hebben meer van jullie dit probleem?
Verder ook een erg gezellig bewegende baby, dat is heerlijk. Ik had een gesprek met de gynaecoloog ivm de keizersnede en toen mocht ik als cadeautje even met de echo naar haar kijken. Heerlijk, dat blijft toch echt een wonder dat dat wezentje in me groeit.