Januari 2021❤️

Marieke, dat is inderdaad toevallig! Daarom ook maar goed dat er meerdere meningen ervaringen zijn waarop andere hun mening kunnen baseren. Door je verhaal ga ik twijfelen of ik niet toch en nestje wil voor nummer 2.
Verder hier verkouden en zaterdagochtend coronatest. Zie er best tegenop. 

Ik heb vandaag een extra echo gehad want ik voelde de kleine al een paar dagen niet of nauwelijks. Heb echt in de stress gezeten. Gelukkig was de echo goed een hele opluchting. Volgens de vk is het normaal dat je de kleine minder voelt deze periode. 7oktober hebben we weer een termijn echo. 

Moeten trouwens meer dames voor het suikeronderzoek gaan? Ik heb dat met mijn dochtertje ook gehad en zie er toch weer een beetje tegenop. 

Mariekesep wat leuk dat jullie die echo cadeau hebben gekregen! En qua ribben gaat gelukkig wat beter, is naar de achtergrond gegaan gelukkig!!!maar alsnog bedankt voor je tip, draag al niks met beugels ook, zit niet meer lekker.
Jennifer ah das wel ecen schrikken, gelukkig dat de echo goed was!   Ik heb eigenlijk geen idee wanneer er een volgende echo is?  
Hier veel opluchting, met mn werkgever gesproken en ik kan het rustiger aan gaan doen, kan extra pauzes inlassen en krijg dan een klein deel via het uwv verloond, hopen dat dit fysiek ook wat meer rust en verlichting geeft. 

Jennifer wat fijn dat alles goed was, toch wel even spannend kan ik me voorstellen ja! Ik probeer er ondanks de drukte ook regelmatig even op te letten, voel ik haar nog genoeg. Maar tot nu toe laat ze goed van zich horen gelukkig :) dat suiker onderzoek zegt me niks moet ik zeggen, wat houdt het precies in?
Gaaf cadeau een 3D echo! Heb het de eerste keer ook gedaan, was wel echt leuk. Ook achteraf leuk om die foto naast de baby te bekijken en dat het dan hem ook al echt helemaal was. 
Voorkeuren voor spullen is zeker heel persoonlijk inderdaad, net als met draagzak of draagdoek of sommigen die dat helemaal niet gebruiken bijvoorbeeld. Daarom ook fijn om sommige dingen pas later te kopen, het is toch in 1-2 dagen in huis. Ik had mezelf helemaal als draagdoek type ingeschat maar vond zo'n draagzak toch veel fijner bleek achteraf. Ook m'n man vond dat een stuk fijner (en met een hond aan de riem was een draagdoek/zak erg praktisch). Dus iedereen lekker z'n eigen ding doen en voel je idd zeker niet verplicht om een goedbedoelde tip vanuit mij ook over te nemen! Blije baby's komen er toch wel:) En vind de ideeën en ervaringen van jullie erg leuk om te lezen. Keep them coming!

Ik moet tussen de 24 en 28 nuchter bloed laten prikken voor de suiker waarde daarna krijg je een glucose drankje. 2 uur wachten en dan wordt er weer bloed geprikt om te kijken wat dan je suiker waarde is. Dit moet tussen een bepaalde waarde liggen ( verschilt per ziekenhuis trouwens) ivm zwangerschapsdiabetes. 
Mijn vader en opa zijn diabeet dus meer risico op zwangerschapsdiabetes. 

Jennifer, ik heb in mijn vorige zwangerschap de test twee keer gedaan. Neem wat lees, doe, of kijkwerk mee als je alleen gaat. 2 uur op nuchtere maag is best lang. Beetje afleiding kan geen kwaad. Verder verstand op 0,er zijn ergere dingen. En wat te eten voor als je weer mag, dat is ook zeker aan te raden. 
Ondanks dat hij 2 keer negatief was (geen zwangerschapsdiabetes) mag ik deze keer weer. Mijn zoontje is wat groter dan gemiddeld dus doen ze de test sowieso. 

Hee meiden, wat leuk om alles weer te lezen!
Hier gister bij de vk in het zkh geweest, dat was een verademing tov steeds een dokter. Heb mijn hele lijst met vragen kunnen stellen. Mijn baarmoeder zit al op de max hoogte (onder bh) met 21 weken echt bizar hoe snel die buik groeit! Mijn ijzer vond ze ook wat te laag dus over twee weken opnieuw prikken en evt een ijzerinfuus als blijkt dat ik die pillen dus niet goed opneem. In de tussentijd probeer ik maar dingen met ijzer te eten (ik eet weinig vlees, houd vooral van rauw vlees das pech!)
De meisjes voel ik vakee bewegen en vind dat steeds zo bizar en bijzonder! De namen hebben we inmiddels, jullie ook?

Ik moet ook suiker test over een paar weken ? omdat ik een tweeling produceer. Ga echt heel slecht op een lege maag dus dat wordt nog leuk!
Ben nu op mp aan het onderhandelen over een kinderwagen, hopelijk lukt het! Kunnen we die weer afstrepen!

Geniet van jullie weekend dames! 

Hallo allemaal! Ik was even wat stiller, want kon niet echt de balans vinden tussen baby, gekkenhuis op m'n werk en wat vervelende dingen in mijn privéleven. Maarrr het gaat steeds beter en voel me meer en meer mezelf! Hoe gaat het met jullie?
Gisteren zag ik op facebook voorbij komen dat het 100 dagen tot kerst is en dat betekent dus 107 dagen tot 1 januari en dan ben ik uitgerekend! Hoera zoveel zin om die kleine jongen te ontmoeten! Gaat opeens zo snel?
Zojuist is er een vrachtwagen van Babypark langsgekomen en staat onze woonkamer vol net dozen met kinderwagen, maxicosi, kinderstoel  wipstoel, ledikant en commode. Kan niet wachten om alles in elkaar te zetten!

Terug
Bovenaan