Januari 2021❤️

Fijn dat er een beslissing is genomen Lott, nu lekker aftellen! 
Spannend die verbouwingen en een eventueel nieuw huis! Daarna lekker aan de slag met de kamertjes!
Hier is het kamertje bijna klaar, alleen nog gordijnen en een leuke plant. Verder natuurlijk nog de uitzet meer bij elkaar sprokkelen, maar het kamertje is echt amazing geworden haha! Heel blij mee! 
Op mijn werk gaat het wel wat beter, merk vooral dat ik het mentaal wat meer heb losgelaten waardoor ik ook meer rust heb en deze ook meer pak. Wij zijn ook weer volledig thuis, vind ik ook wel prima. Toch dat extra uurtje slaap in de ochtend en even op de bank of bed kunnen liggen indien nodig! 
Vandaag ben ik precies over 3 maanden uitgerekend, ben zo benieuwd wanneer hij komt. Morgen begint het derde trimester! En vandaag verwacht ik ook het medische kraampakket, ben heel benieuwd hahaha. Begin me wel steeds meer bezig te houden en in te lezen voor de bevalling. Als alles goed mag blijven gaan, zou ik graag thuis willen bevallen. Maar ik ga vooral voor wat op dat moment goed voelt. Ben nu lekker aan het inlezen en wil nog wel een kleine cursus met mijn man doen en dan komt het vast goed!

Ooh wat fijn Lott! Dat geeft hopelijk ook meer rust. 
Hier gaat het lichamelijk wat minder goed de afgelopen weken. Veel last van bandenpijn + rugklachten. Vanavond nog even een avonddienst werken en dan 2 weken vakantie. Na mijn vakantie nog 5,5 weken werken en dan begint mijn verlof. Deze zwangerschap gaat zo snel voor mijn gevoel. 
De komende 2 weken gaan we eindelijk aan de nieuwe slaapkamer van onze dochter beginnen. 
woensdag hebben we ook weer een groeiecho hopelijk is alles goed met de kleine man. 

Ik heb bij de eerste bevalling geen bevalplan gemaakt en dat ga ik deze keer ook niet doen. Mijn man weet heel goed wat ik wel en niet wil dus daar heb ik alle vertrouwen in. 

Ik heb helaas slecht nieuws. Gisteravond een bloeding, in het ziekenhuis bleek dat ik al ontsluiting had (23.5) dus lig nu plat op bed te wachten totdat ze komen ? en dat zullen ze helaas niet overleven. Verschrikkelijke hel dit

Owh Lott, dit meen je niet! Heel veel sterkte gewenst. Ik kan mij niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn. Is het al zeker dat je bevalling begonnen is? Of kunnen ze nog iets doen met betrekking tot rekken?
En heb je lieve mensen om je heen? Nogmaals heel veel sterke. 

Oh lieve Lott, mijn hart breekt bij het lezen van je bericht! Kunnen ze echt helemaal niks betekenen voor je kleintjes? 
Heel veel kracht en sterkte toegewenst! 

Dankje lieve dames. 
We hebben besloten de natuur zijn gang te laten gaan omdat de kindjes überhaupt met dit termijn weinig kans maken op overleven. En als ze het al overleven dan is de kans heel groot dat ze er zwaar gehandicapt uitkomen. Dat willen we de meisjes en onszelf niet aandoen. Hele zware keuze, die evalueren we over een paar dagen weer als ze er nog niet zijn. We krijgen veel steun, ook uit het ziekenhuis dus dat is fijn. Morgen komt een psycholoog praten.

Dit gun je niemand! 

Terug
Bovenaan