Januari 2021❤️

Lieve Lott, ik schrik van je berichtje! Duim met jullie mee dat de meiden zo lang mogelijk blijven zitten ❤️. Heel veel liefs en een dikke knuffel!

Zo bijzonder dat allemaal mensen die je niet in het echt kent zo meeleven. Dankjewel!
Hier gelukkig vooralsnog rustig, bloeden is wat afgenomen en sinds vrijdagavond geen weeën meer gehad. We hopen op een wonder. 
Liefs
Gaat bij jullie alles goed? 

Wat fijn om van je te horen, log meerdere keren per dag in om even te checken of je nog iets gepost hebt. Neem vooral je tijd om juist wel of niet iets te posten. Geen druk voelen omdat wij medeleven tonen. 
En hoe gaat het met je? En wanneer bereik jij de 24 weken grens? Ik hoop echt met je mee op een wonder!
Hier gaat het prima, precies 24 weken nu, blijft toch een mijlpaal. Nog steeds veel bekken klachten maar merk dat ik er steeds beter mee om weet te gaan. Van de week had ik controle en ze groeit zoals het zou moeten. Prachtig! En bij de rest? 

Wat fijn cvdbl!
Hier nu 24+1 maar blijkbaar moet je 24-26 weken als ouders zelf beslissen of je een actieve behandeling wil voor de baby's of niet. Na uitgebreid gesprek met de kinderarts en gyneacoloog hebben we ervoor gekozen dat niet te doen. Ik zal jullie de details besparen, hopelijk sta je nooit voor zo'n keuze. Als we het tot donderdag halen gaan we opnieuw in gesprek, elke dag in de buik is er eentje meer.
Klets hier vooral door, ik houd jullie op de hoogte ?

Dat lijkt mij een behoorlijk moeilijke keuze, en zo te horen hebben jullie daar voor nu een keuze in gemaakt. Super dapper! Bekijk het inderdaad per dag, want dat kan zo'n groot verschil maken.
Kun je naast de rust, of misschien wel met de rust die je fysiek moet houden ook een beetje afleiding vinden? 

Bedrust is best een dingetje moet ik zeggen, op de wc naar een po die ernaast staat en verder kom ik niet. Maar ze zorgen super goed voor me. Hele lieve mensen hier. Mn vriend is ook d ehele tijd bij me en helpt me met alles, hij is nu even een tijdschrift voor me kopen ?. 
Maar met netflix kom ik een eind en ik heb alles ervoor over dat ze zo lang mogelijk blijven zitten 
Morgen komt de psycholoog weer, heel fijn. 

Liefs

Fijn om van je te horen Lott! Ik check ook vaak in de hoop iets te horen (en idd no pressure hoor!). Vooralsnog zitten ze nog binnen.. veilig... Hoop zo dat dat nog blijft. Wat een keuze meid..ik duim dat je de 26 weken of later natuurlijk nog mag halen!! Dit gun je inderdaad niemand.
Fijn dat je in goede handen bent, rust is alles en fijn dat je niet alleen bent. Hier ook een wake up call, gisteren naar huisartsenpost met aanhoudende harde buiken. Vooralsnog is er niks ernstigs aan de hand (blaasontsteking en pre eclampsie zijn uitgesloten, bloeddruk oke etc). Maar het is wel echt een signaal kreeg ik te horen en ik ga ook een stapje terug doen. Heb t losgelaten dat ik tot 36 weken door wil werken en ga nu goed voor mezelf en die kleine zorgen. Jouw verhaal helpt wel mee met je realiseren waar de prioriteiten liggen en hoe kwetsbaar we zijn. 
De duimen draaien nog even door, in elk geval fijn dat het nu rustig lijkt.....

Terug
Bovenaan