Januari 2021❤️

Oh Lott wat fijn om te horen dat het nu iig beter gaat dan afgelopen vrijdag! Heb ook veel aan jullie moeten denken en ook maar gehoopt dat geen nieuws in dit geval goed nieuws was. Geen druk om te posten idd! Lekker doen waar je je zelf goed bij voelt! Nu aftellen naar donderdag! Iedere dag is er toch maar mooi weer eentje! 

Oh Lott wat goed om te horen dat het nu rustig is. Hopelijk blijft dat voorlopig zo!

Een vriendin is met 27 weken bevallen van haar tweeling. Vreselijk heftige tijd geweest maar haar zoon en dochter hebben net hun tweede verjaardag gevierd. Misschien heb je wat aan haar instagram (aangezien je bedrust hebt en wellicht wel een positief verhaal kunt gebruiken).

Dankje marieke sep heb een volgverzoek gestuurd. 
Hier angst voor gaatje in vliezen maar lijkt toch niet zo te zijn. Hopelijk klopt dat! Controle van mij en de meisjes was goed. Ontsluiting met uitwendige echo bekeken en lijkt ietsje minder dan vrijdag dus dat is super. Wel vochtblaas van ca 5cm buiten de baarmoederhals dus heel hard duimen dat het niet knapt. Vandaag komt de psycholoog weer. Was weer een spannende nacht dus. Geen krampen gelukkig vooralsnog.

Liefs 

Oh Lott wat leef ik met jullie mee, heb er veel aan gedacht gisteren. Fijn dat er vooralsnog positieve berichten deze kant op komen. Hebben ze gezegd dat als alles zo blijft zoals nu, zonder extra complicaties, de tweeling gewoon nog langer kan blijven zitten? Echt nog een flink aantal weken bedoel ik dan? Dat zou natuurlijk super zijn. 

Wat een rollercoaster Lott!! Maar je zit er nog steeds in en hopelijk de komende weken nog! ??? Fijn dat de psycholoog jullie hierin steunt. Houd vol, goed bezig in elk geval! 

Ah Lott, wat een proces! Respect voor jullie kracht en gezien de omstandigheden wat fijn om toch positieve dingen te horen. Ik duim met heel mijn hart voor jou, je partner en jullie kleintjes. Blijf zo lang mogelijk zitten meisjes! ?
Sterkte met wat nog komen gaat en hopelijk blijven ze jullie vanuit het ziekenhuis goed begeleiden en ondersteunen. Zo belangrijk!

Ik ben gister rond 18u mama geworden van Eva en rond 19u van Suze. Het was een heftige bevalling. Ze hebben beide nog een uurtje geleefd.
Liefs ❤️

Terug
Bovenaan