Januari 2021❤️

Lott, ik had net een berichtje getypt en toen zag ik jouw bericht, ik vind het echt verschrikkelijk voor jou en je man,  weet gewoon niet wat ik moet zeggen.  Wens jullie alle kracht en moed en liefde en steun van iedereen om jullie heen. Had zo erg anders gehoopt voor jullie en jullie meisjes.  Hele dikke knuffel.  

Ooh Lott wat heftig. Ik wil jullie veel sterkte toewensen in deze moeilijke en zware tijd. Ik heb heel veel aan je/jullie gedacht de afgelopen week. Natuurlijk heb je daar niks aan maar toch. Veel liefs! ?

Oh Lott wat vreselijk! Ook hier werd er hard gehoopt op een goede afloop, wat verdrietig dat het niet zo mag zijn. Wat hebben jullie mooie namen gegeven aan jullie dochters! Heel veel sterkte voor jou en je man!

Ach Lott wat verdrietig... Hele mooie namen inderdaad en afschuwelijk dat het niet zo mocht zijn voor jullie.. sterkte en dank dat je het met ons wilde delen. ? Alle liefs gewenst voor jullie! Hoop dat jullie op een mooie manier afscheid hebben mogen nemen van jullie dochtertjes.

Oh lieve Lott, wat heftig. Ik leef ontzettend met jullie mee en wat een prachtige namen. Ook ik zal twee kaarsjes branden vanavond. 
Heel veel sterke voor jou en je partner. Dikke knuffel!
?⭐?⭐

Wat ongekend verdrietig Lott, ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Ik had zo gehoopt dat dit goed zou aflopen voor jullie en jullie dochters. Ik wil jou, je man en iedereen om jullie heen heel erg veel sterkte wensen.

Lott, wat een verdrietig bericht en wat schrijf je het dapper. Hier zijn geen woorden voor. Heel veel sterkte voor jou en je man. 

Terug
Bovenaan