Januari 2021❤️

Lieve Lott wat een verdrietig nieuws, inderdaad geen woorden voor. Ik wens jou en je man alle liefs en sterkte van de wereld om dit grote verlies te verwerken. Dikke kus

Het is heel lang geleden dat ik wat heb gedeeld op het forum.
Ik zag je bericht Lott en wil jou en je man graag heel veel sterkte wensen. ❤️ Wat een verdrietig nieuws. Jullie zullen voor altijd mama en papa zijn van jullie prachtige dochters. ? Dikke knuffel! 

Het is rustig hier. Hoe gaat het met jullie? En hoe is het met jou Lott?
Morgen 25 weken, maar sommige van jullie zitten nu denk ik al in het derde trimester? Al aan het aftellen tot jullie verlof?
Mijn vorige baby is in mei geboren, en uiteindelijk is er nooit een voetenzak voor in de autostoel / maxicosi gekomen. Iemand tips voor een goede warme voor een winter baby? 

Hier wel oké, wat extra onderzoeken gehad naar blaasontsteking vanwege veel harde buiken en ze willen nog een scan van m'n nieren maken om hydronefrose uit te sluiten (had ik de eerste zwangerschap last van). Maar die moest ik verplaatsen vanwege verkoudheidsklachten, dus is nu as dinsdag. Maar ik vermoed dat het vooral werk stress is. Heb wel een stap terug kunnen doen in taken, maar het duurt even voordat je dat gaat merken. Maar na volgende week heb ik 2 weken vakantie dus dan even bijkomen. Heb ook kunnen afspreken de laatste 3 weken (week 33-36) geen patiëntenzorg meer te doen maar dan bij te werken in administratie en m'n opleiding, dus qua daadwerkelijke werkweken is het te overzien. Ben dus inderdaad al wel aan het aftellen ja! 
Hoe is het met jou verder? Ook al over verlof aan het denken, of voelt het nog ver weg?
Lott ik hoop dat het een beetje oke met jullie gaat, blijft nog veel in m'n gedachten wat jullie heeft moeten overkomen. 
Qua voetenzak hebben wij deze gekocht vorige keer: https://www.mamaloesbabysjop.nl/dooky-grey-star-melange-small-voetenzak-126930 zie nu dat hij best aan de prijs is (toen met de mama mazzel dagen van Prénatal gekocht met korting). We hebben hem wel heel fijn gevonden en ook lang gebruikt, echt warm en winddicht dus kan hem wel aanraden. Gaat dus deze ronde ook zeker weer gebruikt worden. 

Hier 27,5 week zwanger en helaas het besluit moeten nemen om te stoppen met werken... ik vind het echt wel vervelend maar ik heb sinds 1,5 week behoorlijk veel last van mijn bekken. Op advies van de fysio stoppen met werken. 
We hebben afgelopen woensdag wel een groeiecho gehad en de kleine ligt iets achter op schema maar heeft wel lange benen?. Ze hebben de kleine nu geschat tussen de 3000gram en 3500gram bij de geboorte. 
Onze dochter is ook in mei geboren en bij de maxicosi wat wij hadden gekocht zat al een voetenzak van maxicosi. Ik moet zeggen ik ben er niet kapot van en ik ga voor de kleine man een van koeka aanschaffen.

Wat vervelend Jennifer! Ik zat met m'n eerste zwangerschap ook vanaf 30 weken thuis, voornamelijk plat op bed ivm m'n bekken. Baalde toen ook erg, maar het is soms niet anders! Kleine man is er toen overigens heel goed van gegroeid dat z'n mama zoveel rust had (vooral qua spekkies, hij was niet zo lang maar dat was normaal vergeleken met ons). Succes komende tijd, hoop dat de rust je goed doet!

Is dat echt nodig zo n voetenzak in de maci cosi? Of kun je ook gewoon een lekkere dekrn eroverheen doen? 

Hier vandaag 28 weken, dagen zijn wisselend, soms goed, soms veel last van mijn rug..en dan ook veel harde buiken aant einde vd dag, moet nog 6 weekjes werken en hoop dat vol te houden maar is wel echt aftellen.   Geen fysio of verloskundige die zegt dat ik moet stoppen wegens de klachten, wel rustiger aan..maarja zorg he... wordt naar mijn idee toch langer doorgewerkt ofzo? 

Gebruiker SN  hoop dat er geen gekke dingen uit jouw onderzoeken komen!  Vervelend ook telkens die harde buiken. 

Jennifer, goed dat je aan jezelf denkt en keuzes maakt, als het echt niet meer gaat zou ik ook stoppen! 

Ik zie mensen met groeiechos,  doen ze dat standaard?  Ik krijg er nm pas weer 1 met 36 weken en de laatste was met 20 weken. 

Lott, veel aan jou gedacht, hoe zijn jullie dagen geweest?  veel liefs! 

Terug
Bovenaan