Januari 2021❤️

Hier zwanger van de eerste, wij hebben maandag de eerste echo gehad en alles zag er top uit, mooi kloppend hartje gezien. Helaas sinds gisteren weer bloedverlies. Ik geniet op  en top en dan komt er weer bloedverlies en voel ik me weer onzeker, niet leuk. Dus nu maar extra vaak dat mooie filmpje bekijken. 

Wij zijn ook in verwachting van ons eerste kindje. Het heeft 14 maanden geduurd (incl. 1 vroege mk). Blij en bang tegelijk nu, maar we proberen er positief in te staan. Nog even volhouden de aankomende weken. Ik heb mij gister online aangemeld bij de vk en verwacht binnenkort iets te horen van ze. Hopelijk kunnen we snel een 1e echo inplannen. 

Doutzen, kan je terecht bij een arts of VK voor controle?
Bloedverlies is niet steeds per defintie een MK he. Is het veel, heb je krampen, is het kort of continu?

Ah Doutzen wat stom weer! Het komt vast goed! Dikke knuffel!
Hier ook zwanger van de eerste en vandaag een beetje een onzekere dag. Voel me verdrietig en down en werd wakker met een trekkend gevoel in m'n onderbuik. Dat is nu gelukkig weg en verder ook niks geks of iets, maar toch. Ik vind die onzekerheid zo lastig. Morgen hebben wij een telefonische intake met de verloskundige dus dan ga ik dat ook even bespreken. Op 25 mei de eerste echo, zo spannend ik kan echt niet wachten!
Groetjes Anoek 

Nee ik heb er geen buikpijn bij en het is 1a 2x afvegen en daarna niks meer gelukkig. Ik wil niet bij elke keer aan de telefoon hangen bij de vk, ze zien me aankomen. Als het nu vaker gebeurd ga ik wel bellen. 

Ik heb 16 maanden hierop gewacht en ik had gedacht dat ik allern maar happy next level zou zijn maar ik herken wat Anoek ook zegt, je moet echt even een modus vinden in hoe je je voelt en dat dit ook wel een onzekere periode is. Ik houd me iig vast aan dat ik over 8 maandjes een lief klein babytje in mijn armen mag houden , over een aantal weekjes is als het goed is alles al veel stabieler! 

Doutzen, wat jij beschrijft kan evengoed van een adertje komen dat af en toe een beetje bloed. te vergelijken met een bloedneus maar dan (gelukkig) minder. 
Bij mijn MK met 8-9 weken had ik serieus bloedverlies en krampen. Zolang dat er niet is, zou ik er vanuit gaan dat ales ok is. 

Anouk, dat trekkend gevoel heb ik dagelijks en is meestal volledig onschuldig en zelfs positief (het groeien van je baarmoeder). Als je googelt op bandenpijn kom je dat ook vaak tegen.

Terug
Bovenaan