Januari 2021❤️

Wat leuk, gefeliciteerd allemaal!
ik had gister, sneller dan verwacht, een positieve test. Enorm blij maar ook weer super spannend.
Dit wordt ons 2e kindje, hebben ook een zoontje die in juli 2 jaar wordt. Ik heb me net ook aangemeld voor de Facebook groep.

Hoi Allemaal,
ik zal mij eerst even voorstellen ;-) ik ben Mara moeder van twee meisjes.. en ik zit in een zwaar medisch traject ivm mijn gezondheid.. misschien vertel ik later wel meer daarover. ik had dus een verwijzing voor de endocrienoloog gekregen maandag en ik dacht ik doe even een test wat dan kan ik zeggen dat ik dus ook geen menstruatie heb gehad... maar geen seconde twee strepen. dus zwanger! Ik was best ik shock haha ik word namelijk 25 mei 40! ik word dus niet makkelijk zwanger zeg maar er zit 7,5 jaar tussen mijn meiden en nu zo bijna 4 jaar tussen de jongste twee.
Gisteren heb ik een vroege echo gekregen om te kijken hoe ver ik ben. 6 weken en een beetje en een hartje gezien dus instant verliefd zeg maar! nu gaat hopelijk alles goed en kunnen wij kindje nummer 3 verwelkomen wat een wondertje weer!
volgens de berekening zou ik in de eerste week januari 2021 uitgerekend zijn.

Welkom!  En beiden gefeliciteerd!

Mara wat bijzonder dat je zwanger bent, ik hoop dat je er ondanks alles van kunt genieten! En wat is dat prachtig om een hartje te zien kloppen. Liefs

Ik ben 20 april gestopt met de pil. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, ik voelde mij een paar dagen licht misselijk dat op en af ging. 
Doordat mijn zoontje ook last had van buik griep had van de week. Ik heb vanochtend toch maar een test gedaan en ja hoor hartstikke zwanger. En echt super blij dat ik toch bent gaan testen. Nu kan ik rekening houden met veilig en gezond eten voor de kleine.

Welkom allemaal! Mara, heel bijzonder dat je nu zwanger bent. Ik hoop dat je ondanks je gezondheidsproblemen toch een fijne zwangerschap hebt!
Ik word eind dit jaar ook 40. Vorig jaar na een lang medisch traject bevallen van ons dochtertje. En nu super snel spontaan zwanger van de tweede. Het kan raar lopen zie je wel!

Ja we zijn zeer aan het genieten ondanks het totaal niet gepland was :) 
ik las dat er een FB groep is? Zou leuk vinden als ik daar mee kan praten ?
groetjes Mara

Hoi dames, 
Ik vanochtend test gedaan en eindelijk positief hoezee! Ik voel me zo raar! 6x is scheepsrecht zullen we maar zeggen. Zou eind januari worden!
Liefs

Terug
Bovenaan