Januari 2021❤️

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Hier ook een positieve test voor NOD. Op eigen berekening uitgeteld 20 januari. 
Ik zal me even voorstellen. Ik ben 27 en mama van 2 kindjes, een dochter van anderhalf en een zoon in de wolkjes, hij is afgelopen december geboren met 24weken. Had een zeldzaam syndroom en was niet met het leven verenigbaar tot ons grote verdriet. 
Zijn super blij weer in verwachting te zijn maar vind het natuurlijk ook wel heel eng. 

[quote quote=10322644]Hoi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Hier ook een positieve test voor NOD. Op eigen berekening uitgeteld 20 januari. Ik zal me even voorstellen. Ik ben 27 en mama van 2 kindjes, een dochter van anderhalf en een zoon in de wolkjes, hij is afgelopen december geboren met 24weken. Had een zeldzaam syndroom en was niet met het leven verenigbaar tot ons grote verdriet. Zijn super blij weer in verwachting te zijn maar vind het natuurlijk ook wel heel eng.[/quote]
Hoii ik hoop voor jou het beste wanneer heb je een echo? Ik heb zelf een curretage gehad na een klopend hartje te zien en bij de termijn was het gestopt ik heb nu ook heel veel angst voor het zelfde weer te krijgen ik ben nu super blij dat ik nu zwanger ben maar die angst zou die ooit weg gaan?

Had mijn echo afgelopen donderdag ivm niet weten hoever zwanger ? toen dus 6 weken en een beetje want we hebben het hartje gezien ❤️ En 12 juni de termijn echo 

[quote quote=10322666] Hoii ik hoop voor jou het beste wanneer heb je een echo? Ik heb zelf een curretage gehad na een klopend hartje te zien en bij de termijn was het gestopt ik heb nu ook heel veel angst voor het zelfde weer te krijgen ik ben nu super blij dat ik nu zwanger ben maar die angst zou die ooit weg gaan?[/quote]
Ik heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige, verwacht ergens tussen 6 en 8 weken de eerst echo. (Nu 4 weken).
Ergens snap ik je maar ergens ook totaal niet. Bij mijn zoontje voelde het vanaf het eerste moment niet goed. Ik was heel blij met de test maar vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat het helemaal mis was. Toen kreeg ik na een week bloedingen en dacht zie je wel helemaal mis. Maar hij was koppig en bleef zitten (vermoedelijk was hij deel van een tweeling en is zijn broertje of zusje in dat stadium gestorven vandaag de bloeding). Maar goed Tijmen zo heet mijn zoontje, bleef braaf zitten en het bloeden stopte. Toch wist ik nog steeds zeker dat het fout zat op de 1 of andere manier. Met 16 weken hadden we een pret echo om te zien of hij een jongen of meisje was. De hele weg erheen zei ik wedden dat zijn hartje is gestopt, wedden dat het mis is. Maar er was niks aan de hand. Een gezond jongetje volgens de echo dame. Ze vroeg wel of ik zeker was van de termijn want hij was wat klein. Toen kon ik me pas ontspannen. Tot de 20 weken echo.. Toen was het toch mis, vruchtwaterpunctie, nog erger mis. En toen is hij geboren. 
Maar dat gevoel dat het mis is heb ik nu dus totaal niet! Ik voel gewoon dat het goed is. Misschien naïef, misschien instinct.
Meer dan afwachten kan ik toch niet doen. Maar ik snap je angst wel echt want hoewel ik een goed gevoel heb gaat het echt wel door mijn hoofd. En bekent maken doen we pas na de uitslag van de vlokkentest.

[quote quote=10322744] Ik heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige, verwacht ergens tussen 6 en 8 weken de eerst echo. (Nu 4 weken). Ergens snap ik je maar ergens ook totaal niet. Bij mijn zoontje voelde het vanaf het eerste moment niet goed. Ik was heel blij met de test maar vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat het helemaal mis was. Toen kreeg ik na een week bloedingen en dacht zie je wel helemaal mis. Maar hij was koppig en bleef zitten (vermoedelijk was hij deel van een tweeling en is zijn broertje of zusje in dat stadium gestorven vandaag de bloeding). Maar goed Tijmen zo heet mijn zoontje, bleef braaf zitten en het bloeden stopte. Toch wist ik nog steeds zeker dat het fout zat op de 1 of andere manier. Met 16 weken hadden we een pret echo om te zien of hij een jongen of meisje was. De hele weg erheen zei ik wedden dat zijn hartje is gestopt, wedden dat het mis is. Maar er was niks aan de hand. Een gezond jongetje volgens de echo dame. Ze vroeg wel of ik zeker was van de termijn want hij was wat klein. Toen kon ik me pas ontspannen. Tot de 20 weken echo.. Toen was het toch mis, vruchtwaterpunctie, nog erger mis. En toen is hij geboren. Maar dat gevoel dat het mis is heb ik nu dus totaal niet! Ik voel gewoon dat het goed is. Misschien naïef, misschien instinct. Meer dan afwachten kan ik toch niet doen. Maar ik snap je angst wel echt want hoewel ik een goed gevoel heb gaat het echt wel door mijn hoofd. En bekent maken doen we pas na de uitslag van de vlokkentest.[/quote]
Jeetje je wist het al die tijd al gelukkig heb je nu een goed gevoel !
Je gevoel heb altijd gelijk hopen dat we in jan een mooi kindje in ons armen hebben .
Dankje voor je verhaal ik moet ook niet negatief denken dat is niet goed van het beste uitgaan .
Groetjes

Heftig om mee te maken mamavansterretje! Ik ga morgen de verloskundige voor het eerst bellen, wel spannend! Eerste kindje dus weet niet hoe het allemaal werkt. Gelukkig een goede vriendin (die al 3 kids heeft) flink op de hoogte gehouden gedurende het afgelopen jaar dus die weet van mijn zwangerschap en geeft tips.
Ik weet het sinds gister en ben nu 26 dagen. Vind het allemaal heel spannend en nu al lastig om het stil te houden. Zo raar om over koetjes en kalfjes te praten terwijl dit in mij speelt ?.
Blij dat ik hier in ieder geval anoniem kan praten ?

[quote quote=10322744] Ik heb me vandaag aangemeld bij de verloskundige, verwacht ergens tussen 6 en 8 weken de eerst echo. (Nu 4 weken). Ergens snap ik je maar ergens ook totaal niet. Bij mijn zoontje voelde het vanaf het eerste moment niet goed. Ik was heel blij met de test maar vanaf het eerste moment had ik het gevoel dat het helemaal mis was. Toen kreeg ik na een week bloedingen en dacht zie je wel helemaal mis. Maar hij was koppig en bleef zitten (vermoedelijk was hij deel van een tweeling en is zijn broertje of zusje in dat stadium gestorven vandaag de bloeding). Maar goed Tijmen zo heet mijn zoontje, bleef braaf zitten en het bloeden stopte. Toch wist ik nog steeds zeker dat het fout zat op de 1 of andere manier. Met 16 weken hadden we een pret echo om te zien of hij een jongen of meisje was. De hele weg erheen zei ik wedden dat zijn hartje is gestopt, wedden dat het mis is. Maar er was niks aan de hand. Een gezond jongetje volgens de echo dame. Ze vroeg wel of ik zeker was van de termijn want hij was wat klein. Toen kon ik me pas ontspannen. Tot de 20 weken echo.. Toen was het toch mis, vruchtwaterpunctie, nog erger mis. En toen is hij geboren. Maar dat gevoel dat het mis is heb ik nu dus totaal niet! Ik voel gewoon dat het goed is. Misschien naïef, misschien instinct. Meer dan afwachten kan ik toch niet doen. Maar ik snap je angst wel echt want hoewel ik een goed gevoel heb gaat het echt wel door mijn hoofd. En bekent maken doen we pas na de uitslag van de vlokkentest.[/quote]
Jeetje je wist het al die tijd al gelukkig heb je nu een goed gevoel !
Je gevoel heb altijd gelijk hopen dat we in jan een mooi kindje in ons armen hebben .
Dankje voor je verhaal ik moet ook niet negatief denken dat is niet goed van het beste uitgaan .
Groetjes

Hoe is het met jullie kwaaltjes? 
Ik slaap echt niet fijn snachts, ben wel moe, maar lig toch veel wakker. Gelukkig afgelopen nacht wel prima geslapen. Kan de werkweek weer starten! 

Van het weekend ook last van misselijkheid gehad maar verder kom ik dr eerste weken prima door! 

Terug
Bovenaan