Januari 2021❤️

Ik zal me trouwens even voorstellen, ben 30 jaar en 10,5 j samen met mijn vriend. We hebben 6 rondes moeten proberen en ik vond het lastig er vertrouwen in te hebben dat alles werkte. Nu heel blij, en bang, en misselijk en raar!
Liefs

Hallo dames,
Allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben 22 jaar oud, ik ben al 3 jaar getrouwd en heb een zoontje van nu 16 maanden. Wij wilden heel graag voor een 2de gaan en ik heb nu 3x positief getest! Ik zit nog wel 4 dagen voor NOD dus het blijft spannend. Ik voelde me al heel zwanger omdat ik last kreeg tijdens de borstvoeding (nooit pijn gedaan sinds het begin en nu gaf het een onaangenaam gevoel) 8 dagen voor nod getest niks gezien. Test weggelegd en 6 dagen voor nod keek ik en heel licht streepje! 6 dagen voor nod test duidelijk positief! Vandaag weer 4 dagen voor nog getest en de test loop gelukkig op. Ik ga op 20 mei (nod) nog een laatste keer testen en dan geloof ik het wel haha. Mijn zoontje is van 7 jan vorig jaar. Dit keer als hopelijk alles goed blijft gaan ben ik 27 januari uitgerekend. Groetjes!

Ook ik mag mij hier melden! Vanochtend een positieve test en volgens de berekeningen 26 januari uitgerekend. Morgen of dinsdag had ik mijn NOD verwacht, dus het is nog wel even spannend maar uit ervaring weet ik dat dit nog wel even blijft.
Zelf ben ik 31, mijn man ook. We hebben al een kindje die in mei 1 is geworden. 

Je moet de volgende keer die van big bazar proberen die gaf eerder resultaat als die van action hopen dat je snel zwanger ben!
Ik heb 20 feb een curretage gehad van de eerste zwangerschap ik ben nu 5.3 weken zwanger maar ook heel bang om dit weer mee te maken en heel onzeker.?

Goedemorgen dames!
Afgelopen woensdag was mijn NOD, toen negatief getest. Maar tot op heden niet ongesteld, dus vanochtend toen ik om 03.30 wakker werd, toch nog maar een test gedaan. 
Eerst een van de action: blanco, maar na twee minuten ineens toch een streepje zichtbaar! Daarna nog een van sensitest en ja hoor, ook een streepje! Ben zo blij!
Als ik wel aanhoud dat mijn NOD woensdag was, dan uitgerekend op 20 januari. Wij hebben al een dochter die vorige maand net 3 jaar geworden is. 
Zal mij komende week aanmelden bij de verloskundige en dan maar afwachten wanneer de eerste echo is. En maar hopen dat alles goed blijft gaan. 
Ik hoop dat iedereen kan genieten van de zwangerschap en we allemaal in januari een prachtig kindje in de armen hebben! 

Welkom en gefeliciteerd allemaal! Ik ben 27 en nu 7 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje! Maandag 25 mei hebben we de echo, ik ben echt aan het aftellen!
Fijne zondag allemaal en groetjes Anoek

Welkom en gefeliciteerd allemaal! Ik ben 27 en nu 7 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje! Uitgerekend op 1 januari, kan ik ook zo nog december worden!
Maandag 25 mei hebben we de echo, ik ben echt aan het aftellen!
Fijne zondag allemaal en groetjes Anoek

Terug
Bovenaan