Januari 2021❤️

Oh yes hoera even iets met jullie delen!
Wij hebben maandag 25 de echo, maar zou eigenlijk in deze week kunnen. Maar door hemelvaart zat alles al vol. Vanochtend dacht ik, ik bel toch even want misschien is er een plekje vrij gekomen.. En hoera dat is zo! Dus nu morgen om 11.10 uur al de echo! Zo spannend, hopelijk is alles goed en gaan we zo lekker het hemelvaartweekend in en kunnen we het dan aan onze beste vrienden gaan vertellen!
Groetjes Anoek

Wow, snap dat je dat enorm leuk vind. Veel plezier morgen!
Ik ga vandaag de verloskundige bellen, verwacht pas half juni de eerste echo, dus dat duurt nog wel even. Voel mij wel zwanger, dus kan er nu ook al wel van genieten.  

Jeejh ik mag mij ook aansluiten bij deze groep :) 
Net bij de dokter geweest, bloeddruk was goed. Ben nu 4,5 week zwanger en zou 23 januari uitgerekend zijn vertelde hij.
Kan 15 juni naar de vk voor een eerste echo met 8 weekjes. Vind het zo spannend allemaal

Leuk dat de groep weer groeit! Hoe gaat het met jullie?
Met gaat het wel goed. Ik ben morgen precies 5w. Ik heb vandaag contact gehad met de vk en mijn eerste echo staat op 3 juni ingepland! De intake is twee weken later via de telefoon. Ik tel de dagen echt af hoor, ben zo benieuwd of alles goed zit daarbinnen. 

Met mij gaat het verder wel goed! Heb wel wat kwaaltjes, maar dat vind ik niet zo erg. Geeft wel vertrouwen haha. En ik heb er niet dusdanig last van dat het echt mijn dag bepaalt. Ik herken wel wat je zegt Zwaantje, ik wil gewoon weten of het goed gaat daarbinnen! Ben daarom ook zo blij dat ik niet meer een week hoef te wachten, maar nog maar een dagje! 
Groetjes Anoek 

Hee, 
Ik heb vanochtend gebeld en kan 10juni terecht voor de eerste afspraak. Dat duurt nog zo lang! Ben echt kei misselijk, snel moe en duizelig dus hoop dat ik dat goed kan verbergen de komende vier weken ?.
Zwangerschaptest was al wel 2x zo donker als afgelopen zaterdag dus dat geeft wat vertrouwen.
Hoe is het met jullie? 

Ik mag me ook aansluiten bij de groep. Waarschijnlijk 6 januari uitgerekend?. Ik ben mama van een dochtertje van bijna 1 en nu onverwachts in verwachting van de 2e ( wel super blij mee). 
woensdag eerste echo spannend! 
Groetjes,
Jennifer

Terug
Bovenaan