Januari 2021❤️

[quote quote=10323736]Doutzen, bedankt! Als ik woensdag mijn sprong zou hebben gehad, zou ik 6w2d zwanger moeten geweest zijn tijdens het onderzoek. De gyn meette 5w5d, dus 4 dagen verschil[/quote]
Dat is inderdaad wel een verschil dan, ik hoop dat de dagen omvliegen en dat je maandag alsnog een goede echo krijgt. Zo lastig dat niemand je zekergeden kan geven in deze periode. 

Wat super al die positieve echo’s, gefeliciteerd! Het gaat hier nu echt kriebelen om (hopelijk) ook positief nieuws te kunnen delen. Nog even afwachten tot 8 juni!
@Belgogermano: ik duim voor je! Bij mij was het vorige keer andersom, ik ben bijna een week vooruit gezet terwijl dat ook niet mogelijk is. Dan zou ik zowat zwanger zijn geraakt toen ik nog ongesteld was en dat is onmogelijk. Hopelijk net iets verkeerd opgemeten of maakt die kleine van jullie nu een groeispurt ??

Gefeliciteerd voor iedereen die al een kloppend hartje gezien heeft! Ik was al ongeduldig voor mijn eerste echo, maar nu nog meer. Nog 8 dagen wachten...
@BelgoGermano, ik snap dat je er onzeker van bent geworden, maar ik zou niet meteen van het ergste uitgaan. Een meetfout is zo vroeg echt heel makkelijk gemaakt. Hoop dat je een beetje steun haalt uit iedereens meeleven hier, ook al hebben wij makkelijk praten van de zijlijn. Hoop dat je ons op de hoogte houdt.
Heb ook nog een vraag: wie van jullie doet mee aan Moeders voor moeders en waarom?
Ik was vastbesloten om deze zwangerschap mee te doen, totdat ik me er wat meer in ging verdiepen. Wat mij nu tegenhoudt is dat het geen goed doel is, maar een inzameling voor 1 farmaceutisch bedrijf. Daarnaast is er ook een synthetische variant van hcg ontwikkeld, die ook door ziekenhuizen gebruikt wordt. 

Goeiemorgen iedereen, 
Ik had vanmorgen een positieve test in mijn handen ?
Afgelopen november is ons eerste kindje geboren en dit wordt onze tweede. 
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik zware bekkeninstabiliteit gehad. En met zwaar bedoel ik dat lopen niet meer ging vanaf week 32. Ik ben wel een beetje bang voor herhaling, maar ben in goede handen bij verschillende zorgverleners. (Fysio, sporten)
ik wacht nog even met het maken van een afspraak voor de echo, omdat ik in het verleden al twee miskramen heb gehad. En aangezien ik nu op 4 weken zit hoop ik de komende weken goed door te komen ?
Hele fijne zwangerschap gewenst iedereen en succes met de echo’s. Zo bijzonder en spannend. 

Groetjes

Over dr vraag van moeders voor moeders: ik heb vorige keer meegedaan en wilde dit keer ook. Helaas voldoe ik aan een van de uitgesloten saituaties en mag ik niet mee doen. Ook al is het voor een farmaceut, zij maken nog steeds medicijnen om vrouwen te helpen met het zwanger worden als dat niet vanzelf gaat. En hoeveel moeite kost het?
Ik heb midden juni pas de eerste echo, ze gingen nog wat herplannen zodat mijn man ook mee kan dus de exacte datum moet ik nog horen. 

Ik doe ook niet mee aan moeders voor moeders. Ik zou op zich best willen, maar ik woon in een (heel leuk) dorp met best nieuwsgierige buren en nu iedereen de hele dag thuis is, vind ik het toch een beetje lastig die flessen voor de deur! Hoop het bij een eventuele volgende zwangerschap wel te kunnen doen!
Verder vandaag een hele relaxte, luie dag! Ben heel moe en voel me niet helemaal top, dus lekker met een boek in de tuin! Fijne dag allemaal!
Groetjes Anoek

De moeite die het zou kosten, is voor mij niet een reden om niet mee te doen. Want zoals jij ook al zei hoeveel moeite is het.
Ze maken van de urine dus een hormooninjectie (Pregnyl), die ook een kunstmatige tegenhanger kent (Ovitrelle). Beide hebben exact dezelfde werking, voor zover ik kan vinden. Dus waarom zou ik dan nog mijn urine afgeven, als eenzelfde medicijn ook zonder te maken is? 

Hoi Allemaal,

na 2x over een miskraam te hebben gehad, deze week opnieuw een positieve test in de handen ?

heel spannend allemaal maar we gaan er weer voor! Ergens eind januari de datum. volgens internet. 
19 juni de eerste echo??

Terug
Bovenaan