Januari 2021❤️

Belgogermano, wat een rottig nieuws zeg.. hoop dat het hartje alsnog gaat kloppen en je dit vrijdag mag zien. We duimen allemaal voor je! 
Susan, hopelijk inmiddels een goede echo achter de rug.. de duimen draaien!
Welkom MilkaOreo!
Mariekesep, geniet er maar van idd, bij mij barstte de misselijkheid met 6 weken los haha

@ Belgogermano wat onzettend vervelend en spannend! Hopelijk is het toch een klein wondertje en klopt vrijdag het hartje in volle glorie, ik duim voor je! ❤️?

@Iedereen: Bedankt voor jullie lieve berichtjes! We zijn blij verrast dat er een kleine spruit in mijn baarmoeder zit mét kloppend hartje, ik ben zelfs al 7 weken ipv 6+3. We weten even niet wat we ervan moeten denken, zijn zo verbaasd en blij. De vk gaf aan dat ik nog wel de bloedingen goed in de gaten moet houden. De krampen in mijn eierstokken kunnen komen door de spieren van de baarmoeder die oprekken en die zitten naast de eierstokken. Allemaal vaag waar de extreme klachten vandaan komen (kon gister niet eens lopen!) maar alles is goed met de baby.?
Over een maand de 11 weken echo, blijft spannend.

Wat zijn jullie stuk voor stuk ontzettend lief!!

Hi Dames, 
Wij hebben vorige week de eerste echo gehad en het hartje klopt. Ontzettend opgelucht na 2 miskramen. Wij verwachten 01-01-2021 ons eerste kindje. Ik voeg mij graag toe aan deze topic! 

Jullie ook zo misselijk de hele dag? 

Jeej Susan wat een goed nieuws!! Blijft vreemd idd van die krampen. Blaasontsteking evt nog? Schijn je minder snel door te hebben als zwanger bent.. naja dat zal de verloskundige ook wel gezegd hebben als ze daaraan dacht. 
Welkom Gebruikerdo! Gefeliciteerd! Ik ben ook 01-01 uitgerekend! En heel herkenbaar ben erg misselijk en meeeega moe. Wel fijne bevestiging en heb het uiteraard voor over, maar ook wel pittig met dreumes en jonge hond thuis. Heb een stukje terug wat dingen geschreven die bij mij enorm geholpen hebben om van 24/7 echt heel misselijk en niks meer lusten naar een beetje weeïg maar wel weer vrij normaal kunnen eten te gaan! Kan je aanraden het te proberen, een heeel misselijke lotgenoot (collega) heeft hetzelfde effect ervan gemerkt. 

Terug
Bovenaan