Januari 2021❤️

Ikbendoutzen: Ik ga morgen gewoon maar eventjes bellen! Ben echt heel benieuwd! Echt leuk dat we zo lekker kunnen babbelen, aangezien het eigenlijk nog een geheimpje is haha! 

Jaaa heel fijn! Kan je toch ergens je ei kwijt ja! En toevallig, alle drie de eerste!
Ik vooral heel moe en ook wel veel plassen! Is dat thuiswerken een stuk minder erg hihi. Scheelt toch een uurtje langer slapen 's ochtends en na werk nog even een dutje voor het eten?
Ik zou morgen gewoon even bellen Ditje! Elke dag eerder is er eentje toch?

Zo nou inderdaad dat thuiswerken is echt niet erg nu, ik kan amper thuiswerken dus heb afgelopen weken zo goed als vrij gehad en komende weken maar 1 a 2 daagjes werken dus dat stelt niks voor. 

Ditje ben benieuwd of ze je datum wat naar voren kunnen verplaatsen. 
Hebben jullie het al verteld?  Wij aan onze beide ouders, een zus en 1 collega/vriendin. Verder wachten we tot de echo. 

Ik heb toch maar eventjes gebeld, en mijn echo staat nu ook gepland op 25 mei! ? Super benieuwd! 

Wij hebben het ook al verteld aan de opa's en oma's in spe, en een vriendinnetje van mij! Verder wachten wij ook liever eventjes af tot de echo, voor dat we het verder gaan vertellen! 

Ditje jaa wat fijn zeg!! Hahah ook gewoon alle drie op 25 mei eerste echo nu, hoelaat mogen jullie? 
Hebben jullie al intake of bloedonderzoek gehad trouwens?
Leuk dat je het ook al verteld hebt aan een paar mensen! 

Ikbendoutzen haha jaa wat toevallig weer hè! Ik ben om 11:20 aan de beurt de 25e! ??
Verder heb ik nog niks gehad qua onderzoek of intake, ik word waarschijnlijk dat weekend ervoor gebeld voor een telefonische intake! Jij al wel een bloed onderzoek gehad dan? ?

Ah lachen 25 mei! Ik mag gelukkig al om 8:20 uur! En 14 mei een telefonische intake bij de verloskundige, maar verder geen onderzoek of iets!
Wij hebben het ook al verteld aan de opa's, oma's en ooms en tantes in spe!
En hoe laat mag jij Doutzen?

Wauw Anoek wat fijn dat je al eerder je intake hebt!   Ik mag om 10.00 voor de echo en ze hebben een telefonische intake dezelfde ochtend voor 10 gepland, maar dat is mij nog niet duidelijk dus heb ik nagevraagd, wil even weten welke tijd. 

Terug
Bovenaan