Januari 2021❤️

@BelgoGermano, wat rot dat je niet echt gerust gesteld kon worden. Hopelijk is het een goed teken dat er wel groei te zien was en klopt er vrijdag toch een hartje. 
@Ssussaann, wat een goed bericht! Wat zal dat een opluchting zijn geweest, heerlijk!
En welkom aan degenen die zich nieuw hebben gemeld. 
Bij mij wisselt de misselijkheid een beetje. Ben vooral de hele dag door aan het eten, want een lege maag zorgt voor misselijkheid! 

Hoi allemaal, ik sluit graag aan! Ben nu 5+3 wk zwanger (eerste keer dat ik zwanger ben) en uitgerekend op 22 januari. Heb wel wat zorgen want verlies sinds afgelopen vrijdagmiddag bruin bloed (niet veel, lijkt op de laatste dagen van menstruatie). VK geeft aan dat ik moet afwachten, dus dat doe ik netjes... maar termijnecho is pas op 1 juli en dat lijkt nu wel heeeeel ver weg :( Ik heb nog gevraagd of het wat eerder kon, want ik lees hier over dames die al met 6 weken een echo kregen, maar kon echt pas met 10+ weken terecht.
Zucht. Gelukkig hoor ik veel verhalen over meiden die bloed verliezen en toch verder een prima zwangerschap hebben, dat doet me goed.

Dank allemaal voor de lieve berichtjes!
@ Eshter: Wat spannend! Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Mijn vk zei dat bruin bloedverlies en zelfs rood bloedverlies prima is zolang het maar niet een maandverbandje vol is.
Als het erger wordt kan je dan niet een andere vk bellen? Lijkt me dat er wellicht andere zijn die je wel eerder laten komen?
Maar inderdaad, het kan echt gewoon goedgaan met bloedverlies. Ik heb al bijna twee weken bruin bloedverlies (vandaag zelfs extreem rood) + echt veel buikpijn maar vanochtend was alles goed. Dus altijd hoop houden❤️! 

Belgogermano wat super rot zeg, vind het zo erg voor jullie, ik wil je veel sterkte wensen deze komende dagen en ik hoop natuurlijk alsnog dat je vrijdag een goede echo krijgt maar snap ook heel goed dat de moed je in de schoenen zinkt. Dikke knuffel! 

Susann, ben super blij voor jullie! Wat geweldig! En wat gek dan die bloedingen telkens, ik ken meer mensen die telkens bloeden maar waar wel alles goed mee is gekomen. 

Gebruikerdo, gefeliciteerd en welkom! Ik zit op 2 januari. 

Voor de nieuwe dames, deze kun je kopieren in een nieuw bericht en jezelf toevoegen/voorstellen 

Ikbendoutzen, 1e kindje, 29, uitgerekende datum 2 januari. Spontaan zwanger geraakt na lange weg,  ronde 16 en medische molen. Goede 1e echo op 6 wkn gehad na bloedverlies.   

Belgogermano, 45 jaar. Zwanger van 4e, 1e met huidige partner. uitgerekend 6 Jan. Volgende contrôle 25 mei. 

Tulipaa, 39 jaar, zwanger van 2e. Eerste kindje (11 maanden) na medisch traject nu spontaan zwanger. Uitgerekend 6 januari, goede echo gehad met 7 weken

MariekeSep, 31 jaar, zwanger van baby #2. Ons eerste kindje is van september 2019 (nu ruim 8,5 maand). Uitgerekend op 21 januari. Eerste echo is op 8 juni. 

Zwaantje, 24 jaar, ons eerste kindje en voorlopig uitgerekend op 19 januari! Natuurlijk zwanger geworden in ronde 14. Eerste echo op 3 juni.

CVdlB, 31 jaar, 2 kindje, uitgerekend op 26 januari 1e echo in 3e week van juni. Eerste kindje is 1 jaar. Zwanger geworden in ronde 1

Susan, 26, eerste kindje, uitgerekend 14 jan, eerste echo aanstaande dinsdag (veel krampen + bruin bloedverlies al ruim een week – help!)

M lies, 33, zwanger van 2e kindje bij 1e poging. Eerste kindje is overleden aan de gevolgen van een aangeboren hart-/longafwijking toen ze bijna 6 maanden was. Uitgerekend op 11 januari. De eerste afspraak/echo op 29 mei. 

Anoek: 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Voorlopig uitgerekend op 1 januari, goede echo met 7,5 week. Volgende echo 9 juni!

JannekeT, 25 jaar (volgende week 26 jaar), zwanger van tweede kindje, 3e ronde. Uitgerekend op 20 januari. Onze dochter is net 3 jaar geworden. Op 11 juni de eerste echo gepland. 

Sanne, 34 jaar. Zwanger van 2e kindje. 1e kindje via IUI, nu spontaan:) ronde 7 na 2x hele vroege mk. Zoontje wordt 10-01 2 jaar, vooralsnog uitgerekend op 01-01! Kloppend hartje gezien met 6w2d, 9 juni termijnecho.

Izzy, 22 jaar. Zwanger van 2de kindje. Allebei de kindjes in ronde 1 raak! Voorlopig uitgerekend op 27 januari. Zoontje wordt 07 januari precies 2 jaar. 02 juni eerste vroege echo ivm bloedverlies
Lott, 31 jaar. Zwanger van eerste kindje. Zwanger in zesde ronde. Voorlopig op 24 januari uitgerekend. Op 10 juni eerste echo, 1 juli termijnecho

Hallo allemaal,

Sinds een paar weken weten wij dat we zwanger zijn!
We vinden het heel spannend, dit is onze eerste en het is dus allemaal nieuw voor ons.

Mijn uitgerekende datum is volgens mijn cyclusapp en deze website 12-1-2021 (ik heb een hele korte cyclus van 21 dagen, maar mijn verloskundige rekent gewoon 28 dagen, dus zij zit op 20-1-2021)

Verder ben ik behoorlijk misselijk, moe & emotioneel. Maar mijn vriend is de liefste man ooit en verwent me als geen ander.

Ik merk dat ik veel behoefte heb om erover te praten, ik ben dus heel benieuwd naar jullie verhalen:)

groetjes, Vera

Terug
Bovenaan