Januari 2021❤️

@BelgoGermano wat ontzettend balen dat je nu nog geen zekerheid hebt en niet gerustgesteld bent. Ik ga zo voor jou hopen dat je vrijdag positief bericht krijgt! Zal voor je duimen!
@Susan wat super dat alles goed leek op de echo!! Wat een opluchting! Geniet er van. ♥️
Ik heb zojuist de kratten binnengekregen voor moeders voor moeders. Vanaf morgen beginnen met verzamelen!
Behalve gevoelige borsten totaal geen kwaaltjes tot nu toe gehad. Alleen merk dat mijn borsten de laatste dagen wat minder gevoelig worden. Ik hoop dat dat geen slecht teken is. Nog 2,5 week tot de eerste echo, dan ben ik 8+1 weken.. Wat duurt dat voor mijn gevoel nog lang zeg!
@Eshter wat jammer dat jij pas rond 10 weken de eerste echo krijgt. Dan moet jij nog wel heel lang geduld hebben. :-( Sterkte met wachten! Ik hoop dat het wat meevalt met het bloedverlies! 

Hey Hallo dames
Wij zaten in de 1e ronde en ben nu als het goed is bijna 6 weekjes zwanger van ons 1e kindje! zo verbaasd.. vorige week maandag een positieve test gedaan. 10 juni heb ik mijn eerste inwendige echo (als het goed is ben ik dan 8 weekjes). voel me nog niet ontzettend zwanger. afentoe wat buikkrampen en maagpijn, erg moe en wil vaker kleine beetjes eten. Wat is het spannend! lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen over de zwangerschap!

Groetjes! 

Ja best stom Eshter dat je nog niet terecht mag! Ik mocht met 6 weken omdat ik 3x een mk gehad heb (waarvan 2x wel heel vroeg) en ik me zorgen maakte omdat ik opeens geen gevoelige borsten meer had en niks meer merkte. (Dat duurde trouwens maar enkele dagen) Maar ik vind 10 weken wel heel lang voor je! En evt switchen naar een andere?
Gefeliciteerd en welkom Vera!
En Janneke succes met de MvM, ik plas al 2 weken in een maatbeker inmiddels! Ik krijg er een soort prestatie drang van om zoveel mogelijk flessen te willen vullen haha geen idee of dat gewoon m'n aard is of dat anderen dat ook hebben ?? 

Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met dit goede nieuws.
Ik ben vandaag 5w+6d en ik merk dat de misselijkheid begint te komen. Vandaag de hele dag een 'naar' gevoel in mijn maag. Ik merk ook dat mijn eetlust minder is geworden. Ontbijt en lunch gaat beter, dan avondeten. Daarnaast word ik steeds vermoeider en slaap ik in de middag soms even. Ik werk voorlopig nog thuis, dus zolang het kan maak ik er maar gebruik van. Volgende week woensdag tijd voor de eerste echo. Ik kan bijna niet wachten!
@BelgoGermano Ah, wat een spanning allemaal! Ik duim voor een goede afloop. Hopelijk red je het allemaal een beetje. 
@Ssussaann Wat fijn dat de echo goed was! Dat moet vast een hele opluchting zijn. Lekker genieten van dit positieve moment.  

@GebruikerSanne haha ja dat had ik bij mijn vorige zwangerschap inderdaad ook al, zoveel mogelijk willen opvangen. Jij bent al 2 weken goed bezig dus, super zeg!
Op maandag, dinsdag en woensdag ben ik alleen wel de hele dag weg van huis i.v.m. werk, dus ik moet het wel echt van de overige dagen hebben haha! Maar ja, alle kleine beetjes zijn mooi meegenomen denk ik dan maar. :)

Dag dames
ik kon, onverwacht, vandaag bij mijn eigen gyn terecht en het ziet er idd niet goed uit. 9 dagen minder ver en geen hartactiviteit alhoewel dat zeker zou moeten.
Currettage gepland volgende week vrijdag.
Ik wens alle dames hier een succesvolle zwangerschap, geniet ervan!

@belgogermano
Hoe ver zou je nu moeten zijn? En hoe ver zagen ze dat het vruchtje was? Heel veel sterkte en dikke knuffel! 

Terug
Bovenaan