Januari 2021❤️

[quote quote=10325569]Ik zou 7w6d moeten zijn en het vruchtje was 6w5d, zonder hartactiviteit. Heb al eens een mk gehad en toen snel weer zwanger. Hopelijk nu opnieuw.[/quote
[quote quote=10325569]Ik zou 7w6d moeten zijn en het vruchtje was 6w5d, zonder hartactiviteit. Heb al eens een mk gehad en toen snel weer zwanger. Hopelijk nu opnieuw.[/quote]
Hoi hou je sterk ik heb het zelfde gehad  ik heb eerst pillen gehad maar er bleef rest weefsel zitten toen een curretage gehad , 6 weken later ongesteld geworden en nu zwanger .
Sterkte alles kom goed ❤( ik heb morgen me echo zenuwachtig ?)

Hoe gaat het met iedereen? Al veel symptomen? 
Ik heb sinds deze week zo nu en dan eens een pijnlijke steek en merk ook dat mijn buik wat boller wordt, dit zullen wss mijn darmen wel zijn. Ook mn borsten beginnen nu meer op te zetten. 

Mijn symptonen lijken op en af te gaan. Wel veel meer honger dan normaal en ik slaap echt onrustig. Gisteren was ik ineens kei moe dus lag ik om 20 uur al op bed. Verder soms steken/krampen in mijn buik en soms gevoelige borsten. 

Hier ook een bol buikje en gevoelige borsten! Heb normaal al cup F en denk ook niet dat ze nu al heel erg gegroeid zijn, maar wel heel zwaar en pijnlijk. Ik slaap inmiddels met een strak topje van de Hema om ze een beetje op hun plaats te houden en dat helpt heel goed!
Ik heb best wel meer honger, vooral heel veel zoet beleg wil ik en het avondeten smaakt me eigenlijk niet. Ik probeer heel veel water te drinken en vezels te eten, want ik heb ook wel heel veel last van verstopping en harde ontlasting (sorry tmi) en heb nu ook laxeermiddelzakjes gekregen van de dokter blugg.
En daarnaast enorm vermoeid en nog steeds heel veel huilen en prikkelbaar?
Maar vooral heel blij en geeft een goed gevoel dat er van alles gebeurt haha!
Groetjes Anoek 

Wel grappig om te lezen hoeveel symptomen dan overeenkomen! Ik lig nu ook meestal rond 20 te slapen en slaap ook met zo n topje Anoek! 
Vooral geen eetlust hier! Alleen savonds en overdag zoveel zin in bitterballen, dus nu eten we bijna elke avond een bitterbal uit de oven en daarnaast heel veel groente en fruit hoor;) 

Ik heb eigenlijk het tegenovergestelde @Anoek, totaal geen opstopping zeg maar ? bij ieder krampje in m'n buik denk ik wel even oh oh! Maar gelukkig gaat t tot nu toe goed.. en daar hebben meer mensen last van dus? Is dat normaal? 
We wachten nog even met mensen inlichten of zelfs de vk bellen, want ik wil eerst zeker weten dat t niet weer een teleurstelling wordt.... dus volgende week vk bellen als dan nog alles goed gaat. En dan ? dat ik snel terecht kan voor een echo ☺️

Hier is sinds maandag (met 5+6) de misselijkheid begonnen. Het is gelukkig nog wel te doen en hoef niet over te geven (thankgod, ik heb al jaren last van een overgeeffobie). Ik moet mijn maag alleen wel gevuld houden, maar heb ook weinig eetlust. Ik heb nu regelmatig een pakje droger crackers in de buurt liggen, dat werkt wel. Daarnaast stort ik aan eind van de middag vaak in, moeeee!!
Over precies een weekje de eerste echo met 7+1. Nog even geduld! ?? 

Terug
Bovenaan