Januari 2021❤️

Wat bijzonder hè wat zo'n kleine frummel ter grootte van een druif, bijna een dadel (bij mij dan hihi) met je lichaam kan doen! 
Ik ga nu lekker slapen, ben zo moe hahaha
Groetjes Anoek 

[quote quote=10325966]Ik moet trouwens vanaf volgende week op locatie werken (onderwijs) en vind dat wel spannend[/quote]
Ik werk in de zorg maar mag als zwangere vanuit huis blijven werken ivm risicogroep. Als je je er niet oké bij voelt, zou je dat moeten kunnen aangeven ga ik vanuit?

[quote quote=10325998] Ik werk in de zorg maar mag als zwangere vanuit huis blijven werken ivm risicogroep. Als je je er niet oké bij voelt, zou je dat moeten kunnen aangeven ga ik vanuit?[/quote]
Klopt maar officieel ben je toch geen risico groep? Had het opgezocht. 

Dankjewel lott..
Wat bedoelen jullie trouwens met 5+3 , die snap ik niet helemaal. Ben bang dat ik een blaasontsteking krijg :( vanochtend branderig gevoel bij plassen. En steeds kleine plasjes.. morge  ochtend urine inleveren bij de huisarts. 
Vanavond ga ik even naar de stad kijken of ik een eerste cadeautje voor de baby kan kopen :) wil ook nieuwe bv hebben maar vind lastig wat ik nodig heb.

[quote quote=10325966]Ik moet trouwens vanaf volgende week op locatie werken (onderwijs) en vind dat wel spannend[/quote]
Snap je gevoel wel hoor, maar we behoren niet tot de risicogroep. Werk zelf in de zorg en zie dagelijks zo n 15 patienten, blijf goed op handen wassen ed.letten. ik heb mezelf ingesteld op het feit dat de kans erg klein is om het te krijgen. 

[quote quote=10326044]Dankjewel lott.. Wat bedoelen jullie trouwens met 5+3 , die snap ik niet helemaal. Ben bang dat ik een blaasontsteking krijg ? vanochtend branderig gevoel bij plassen. En steeds kleine plasjes.. morge ochtend urine inleveren bij de huisarts. Vanavond ga ik even naar de stad kijken of ik een eerste cadeautje voor de baby kan kopen ? wil ook nieuwe bv hebben maar vind lastig wat ik nodig heb.[/quote] Dat heb ik ook net 'geleerd': is het aantal weken (5) + het aantal dagen (3) ik ben vandaag 5+4 :) ik heb van vriendinnen in de zorg begrepen dat zwangeren geen risicogroep zijn totdat anders is bewezen. Maar ik heb makkelijk praten want ik werk nog minimaal tot 1 september vanuit huis..

Hebben jullie het al op je werk verteld? Ik durf het pas na de 11w echo en ben nu pas 7w+3. Alleen ik werk onregelmatig en af en toe ook nachtdiensten, dus om te voorkomen dat ik ze in juni heb zou ik dat tegen mijn baas moeten vertellen...
ik had vorige week twee nachtdiensten en het was echt vermoeiend, daarna nóg meer buikkrampen voor mijn gevoel.
dus: hoe doen jullie het? :) 

Susann ik heb het mn werkgever al verteld en gevraagd het voor zich te houden, hij begreep dit helemaal. Werk zelf in zorg en met wisselende diensten kan ik hier en daar zelf wat plannen dus vond dat hij dit moest weten. Rest vertel ik het later.. maar ik zou vooral doen waar jij jezelf goed bij voelt. 

Terug
Bovenaan