Januari 2021❤️

Hier tot nu toe weinig symptomen gehad. 
Mijn man zegt wel dat mijn borsten voller zijn, hij is helemaal blij natuurlijk haha. ? Ik zelf merk het niet eens zo zeer, behalve dat ze wel wat gevoeliger zijn. 
Vermoeidheid valt hier nog mee. Bij de eerste zwangerschap had ik in het begin wel dat ik ook om 20:00 uur al op bed lag, misschien komt die vermoeidheid nog wel hoor..
Ben vandaag jarig en vanmiddag taart gehad.. Maar sindsdien ineens misselijk. Ben nu met het eten bezig maar totaal geen eetlust. Of de taart is niet goed gevallen of de misselijkheid begint nu toch hihi.. Vandaag precies 6 weken zwanger als het goed is!
@YvetjeB begrijpelijk dat je nog even wil wachten met bellen. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. ? Hier zo nu en dan ook krampjes/steekjes!
@Zwaantje oooh nog maar een weekje, wat fijn, dat schiet op!! ? Nog eventjes geduld! Ik nog 2 weken en 1 dag geduld, vind het zo spannend! 

Hallo allemaal!

Zondag heb ik een positieve zwangerschapstest gedaan.. en nu als goed is 4 weken en 3 dagen zwanger.. o wat is dit allemaal spannend, kan het zelf haast nog niet geloven en ben ook een beetje bang dat het mis gaat...is ons eerste kindje.. 
Heb voor mijn NOD wel last van mijn borsten gehad en menstruatie pijn.. sinds gisteren op en af wat buikklachten. Was gisteren wel echt heel moe.. Vandaag gaat wel weer. 
18 juni mijn eerste echo.. hoop dat alles goed gaat.
Vind het leuk om met wat andere meiden in contact te komen die in dezelfde fase zitten, ben 30 januari tot uitgerekend volgens de app.

Ja herkenbaar van het topje en af en toe wat steken. Begin ook al echt een buikje te krijgen, vet snel (vandaag 8w4d) maar dat schijnt bij een tweede sneller te gaan dus dat blijkt! Toch handig nu dat thuis werken, anders begon het al op te vallen! Verder dus erg misselijk, een soort honger gevoel maar lust eigenlijk vrij weinig nog. Dankzij de cocktail van gember en die bonusan pillen is het overdag gelukkig wel te doen en kan ik wel gewoon normale dingen blijven eten. Wel voorkeur voor zoet/zuur, kwark met fruit, Elstar appels, maar ook boterhammen met jam zijn opeens de bom haha.  In de avond ook echt ingestort, dan wel heel misselijk (gember werkt uit) en mega moe. En heb hele levensechte dromen. Naja geen twijfel mogelijk dus dat de hormonen hun werk doen! Gelukkig een man die probeert dingen uit handen te nemen, al blijft het druk met thuis werken, dreumes en hond.  Zijn jullie nu ook extra voorzichtig als 'risicogroep' zeg maar? Wij hebben ons kindje nog thuis gehouden van kdv en opa/oma en zien niemand, of alleen op verre afstand buiten. Mag van m'n manager gelukkig ook thuis blijven werken voorlopig om deze reden. Wel besloten dit regime tot 11/12 weken vol te houden, al is het wel druk dus met werk en kindje thuis combi.

Hoi allemaal!
Wat grappig om te lezen hoeveel iedereen last heeft van de symptomen!
Ik heb last van het volgende:
- extreme grote + gevoellige borsten (al bijna twee cupmaten gegroeid!!), ga die tip van slapen in een strak topje gebruiken. 
- bloedingen, geen idee of dat een symptoom is
- krampen, echt extreem en vooral 's avonds en 's nachts
- misselijk dus ik moet écht elke twee uur eten, anders ga ik kokhalzen. Ben vandaag met jullie tip begonnen en gemberthee helpt inderdaad heel goed! 
- dikker, ben dikker geworden, nu al een beetje een buikje (vooral s avonds) en ben pas 7+2, maar het zullen me'n darmen zijn want...
- verstoppingen
- 's avonds heel erg moe maar elke nacht lig ik vanaf 5 uur wakker, heel apart
Wat een waslijst, maar ik heb het er met liefde voor over voor onze kleine ❤️

Morgen ga ik trouwens naar de huisarts, ze wilt me graag zien om het te hebben over de bloedingen en krampen, heel fijn! Hopelijk kan ik daardoor vaker op controle bij de vk!

Herkenbaar om al jullie symptomen te lezen. 
Ik had vandaag best een goede dag, vorige dagen was ik echt kotsmisselijk en voelde ik me een dweil tot een uur of tien. Gelukkig moet ik thuiswerken. 
Vanochtend had ik een bakje druiven klaar staan om meteen na het opstaan iets te eten. En hopelijk lag het daaraan dat ik vandaag een stuk minder misselijk was.
Verder moet ik de hele dag door eten, want bij een beetje lege maag moet ik inderdaad ook kokhalzen. 
Heb ook een opgeblazen buik. Zit al te werken met mijn knoop open overdag, haha. 
Waar ik nu nog het allermeest last van heb is dat de tijd voorbij kruipt. Ik kan echt niet wachten tot de eerste echo. Nog 2 nachtjes slapen! 

Ah wat herkenbaar allemaal! En welkom Sammy's!
Ik ben 5+3 en mn borsten voelen enorm en zijn gevoelig, mn darmen zijn van slag en aan het borrelen, ben soms ineens intens moe, en heb echt geen honger haha

Oh drie berichtjes achter elkaar sorry. Ik had zo'n pijn aan mn borsten en ze voelden zo groot, heb een paar bhs van sloggi besteld en die zitten hemels (zero feel oa en nog een met sluiting achterop) 

Terug
Bovenaan