Januari 2021❤️

Ik heb het ook al verteld! Niet omdat het nodig was, maar meer omdat ik merkte dat ik heel emotioneel en moe werd en dat vond ik dan toch wel handig. En daarom ook aan mijn directe collega verteld, zij is ook een goede vriendin en snapt nu dus ook als ik Heel even ga liggen oid.
Ik vond het zelf ook een heel prettig idee dat mocht het misgaan, dat ik gewoon een appje kan sturen of belletje en dat ze dan meteen begrijpen waarom ik niet kom! De rest van mijn collega's vertel ik het later pas! 

Heb het vanmiddag tegen mijn teamleider verteld. Die ken ik al 13jaar (was docent op mn studie) dus die begon meteen in stilte te juichen, heel lief. Hij houd het voor zich, maar als ik dan een keertje niet lekker ben of een afspraak heb dan hoef ik in ieder geval niet moeilijk te doen. 

Dan ben ik 4+5..
Heb twee collega's verteld zodat ze ook weten waardoor ik soms even afwezig kan zijn. Na eerste echo vertel ik het andere belangrijke collega s waar ik mee samen werk. En de rest van bedrijf pas na 13 weken, zit op hr functie dus heb uiteindelijk met iedereen wat te maken.
Familie en vrienden weten nog niets, en bij jullie??

Bij mij weet een vriendin/collega het en bij mijn vriend een directe collega en zijn baas. Andere mensen vertellen we na de eerste echo (dus gezin en goede vrienden) de rest na de tweede echo. Nog even volhouden dus voor mij tot 10 juni. Kan niet wachten! 

@LOTT 
spannend, 10 juni eerste echo? Ik heb 10 juni telefonische intake en 18 juni mijn eerste echo... En we gaan 20 juni met mijn schoonouders uit eten..dus willen dan aan hun vertellen.
Ben van plan om wijnflessen te halen met een etiket van de familienaam en dan baby in progress of grand cru du omaopa 
Jullie nog ideeën hoe je het wil gaan vertalen?

Hallo allemaal,
Ik voeg me graag toe aan deze topic, ik en mijn vriend zijn er vorige week achter gekomen dat ik al 6 weken zwanger ben! Ik heb dan ook geen kwaaltjes, behalve na het avond eten dat een een beetje buikpijn krijg.. wie heeft dit nog meer? 

[quote quote=10326336]Hallo allemaal, Ik voeg me graag toe aan deze topic, ik en mijn vriend zijn er vorige week achter gekomen dat ik al 6 weken zwanger ben! Ik heb dan ook geen kwaaltjes, behalve na het avond eten dat een een beetje buikpijn krijg.. wie heeft dit nog meer?[/quote]
Ik heb dit ook heel mij buik is opgeblazen ? ,ik eet nu veel fruit voor mij darmen ?  

Terug
Bovenaan