Lott: Ik had met 7+2 een hele mooie uitwendige. Ik moet er wel bij zeggen dat ik echt een liter water had weggetikt een uur van te voren. Mijn blaas stond op knappen, maar ze zei wel dat het erg geholpen had. Alles was mooi zichtbaar.
Sanne: spannend en zo leuk! Veel plezier. En fijn dat je wat aankomt toch. Liever zo en je beter voelen dan misselijk zijn. Heerlijk die opmerkingen soms! Ik word zo blij van dit groepje.
Tulipaa: Het lijkt me zo bijzonder. Twee zwangerschappen die dan toch net weer anders zijn. Ik herken die onzekerheid wel. Ik heb dagen dat ik mijn borsten erg voel en dat ik heel misselijk ben en niks kan eten. En dagen dat ik me redelijk voel en ook wat kan eten. Ik ga dan meteen verder denken, terwijl ik weet dat het niks zegt. Net als met die echo. Het is de mooiste en meest bijzondere tijd van je leven, maar ook de meest onzekere. Want na de 12 weken echo komt de nipt, dan de 20 weken echo. Eigenlijk is alles spannend. Maar we moeten vertrouwen hebben ? Ik ben een paar kilo afgevallen, maar de laatste twee dagen eet ik weer dus ik denk dat het er snel weer aankomt. Ja dat kan ik me voorstellen dat het aanpoten is als je zoveel kilo kwijt raakt. Je moet ook ergens je energie vandaan halen. Ik wacht stiekem echt op een mini buikje, al is het alleen een kleine bolling. Mijn zusje had dit wel al met 10/11 weken.