Januari 2021❤️

Mlies wat superfijn van de goede echo!! 
Susann fijn dat de kleine het goed maakt maar voor jou is dit wel echt zenuwslopend, heb met je te doen! Ik heb een leuke skinny van de HM, een zwarte, ik dacht die kan in de zomer met slippertjes en in de winter met laarsjes... 

Wat fijn weer! Al die mooie echo’s ? Ik ben nu 9,5 week zwanger, maar ik merk nog weinig aan mijn broeken. ‘S avonds is mijn buik wat opgezet, maar dat is alles. Volgens mij lopen wij precies gelijk Susan! Zo leuk! 

Dat is wel bijzonder Moontjuh! Misschien kunnen wij ook zoiets doen, als meer meiden dat zien zitten. Ik ben echt blij met deze groep, want ik zit soms met zoveel vragen. En er is niemand tegelijk zwanger in mijn directe omgeving. 

Jammer van jullie vakanties meiden, ik kan me voorstellen dat je echt baalt als je er zo naar uit hebt gekeken. Ik heb eind oktober een reisje staan, maar vind het toch wel spannend. Geen idee of het nog veilig is om met 30 weken te vliegen? Weet ook niet of ik het zelf zo prettig vind. 

Wel grappig om te lezen dat er meer dames zijn waar de knoop bij open moet aan de einde vd dag, ik ben morgen 11 weken en mn buik is nu echt wel wat anders dan normaal merk ik. Vandaag lekker mn zwangerschapsbroek aangetrokken en dat zat lekker meerekkend, was wel fijn gezien ik de hele dag sta en loop op mn werk. 

Goede tips met betrekking tot de broeken, ik ga eens opzoek naar wat leuks maar betaalbaars.

@ Essiee: wat leuk! Wanneer heb jij de termijnecho?
@ikbendoutzen: ja het is niet makkelijk als ik eerlijk ben, elke keer naar het toilet is het 50% van de keren bloes, zenuwslopend. Maar ik probeer echt positiever te worden!! 

zitten jullie ook op die facebook groep of niet?

Ik zag Romee Strijd ook iets doen met een haarelastiekje om haar knoop. Vond ik ook wel een goed idee! 
Ik kan me echt voorstellen dat dat je onzeker maakt Susan. Lijkt me heel naar. Maar gelukkig doet die kleine het goed! Ik hoop dat het bloeden snel stopt. 2 juli heb ik de termijnecho, ik heb eigenlijk ook geen idee wanneer wij uitgerekend zijn? Mijn app zegt 12 januari. Wanneer heb jij je termijnecho? ? Nee ik zit niet in die groep, ik wist niet dat er een Facebookgroep is? Zit jij er wel in? 

Wat goed weer allemaal kloppende hartjes! Fijn meiden! Susan wat een spanning zeg ook echt vervelend van die krampen.. gelukkig de kleine goed maar hoop dat het snel stopt!
Ja hier ook oude zwangerschapsbroeken uit de kast gehaald. Kocht ze toen bij H&M, maar daar zijn nu alleen maar gekke maten en de rest uitverkocht dus heb er nu een bijgehaald bij C&A. Wilde een leuke met uitlopende pijpen maar die heb ik nog niet gevonden. Verder is Noppies wel een leuk merk, daar heb ik toen fijne voedingsbh's gehaald (die ik ook nu alweer aanheb want een maat groter) en ook wel eens een leuk jurkje. Deed verder ook vaak een hemdje of shirtje met een vestje op een broek dus heb vooral broeken gehaald vorige keer. Wel handig dat ik nu precies dezelfde seizoenen weer zwanger ben, zowel met zwangerschapskleding als babykleertjes straks.
Ohja en m'n zwangerschapswinterjas was ook heel fijn nog te gebruiken met baby in draagzak dus heb ik veel plezier van gehad. Was ook een H&M aanbieding (dezelfde jas staat er nog steeds op in steeds een andere prijs haha echt vernieuwend zijn ze niet met de zwangerschapsmode).

Terug
Bovenaan