Januari 2021❤️

Hier gelukkig ook n goede echo gehad. Oef wat vond ik het spannend. Eigenwijsje was niet te meten want verstopte zich aan de zijkant. Blijf voorlopig op 8+2 staan en 29e de termijnecho. Wij proberen het nog even geheim te laten. 
Hier af en toe last van verstopping maar probeer extra te drinken en eet een paar gedroogde abrikozen per dag. Dat werkt voor mij goed. 
Wat schrikken wanneer je een bloeding hebt. Hopelijk blijft t hierbij en mag het verder goed gaan.
Phoe hè n tweeling, zou ook echt wel schrikken. Ook vanwege dat we dan van 4 naar 6 kids zouden gaan en ik.het al extra spannend vind omdat ik nu wat ouder ben. 
Succes voor iedereen die vandaag n echo heeft!!

Fijn mammiek! Gefeliciteerd!
Ja wij gaan van 0 naar 2 dat is ook best schrikken moet ik zeggen ? en zeker nu we waarschijnlijk niet op vakantie kunnen dat vind ik echt superjammer. 

Hahaha, dankjewel Sanne! Heb ze toch maar alvast even opgeslagen ? Zal ongetwijfeld nog wel gebeuren. 

Mamavantwee: ik merk dat als ik vroeg ga slapen, ik ook heel vaak wakker lig en na vijf uur niet meer kan slapen. Terwijl ik wel heel moe ben. Ik ga nu later slapen, en daardoor slaap ik wel door gelukkig. Merk jij ook dat je benauwder bent? 

Janneke: dat is echt zo, van die kwaaltjes. Het maakt onzeker als ze er niet zijn, maar ergens is het soms ook best even lekker. Die echte heftige misselijkheid heb ik alleen nog in de avond. Maar nog wel de hele dag door licht misselijk. Toch heel bijzonder dat we dit zo met deze groep delen! Heel waardevol en fijn. 

Mammiek: wat fijn!! Een goede echo. Mooie berichten weer ? 

Ik zou mij ook kapot schrikken als het er twee zouden zijn, maar andere kant is het ook wel weer kei leuk een tweeling. Lott, waar zou je naar toe gaan en wanneer? Weet je al zeker dat je dan nu niet kan gaan?
Verstopping valt bij gelukkig nog mee. Pruimen eten in bed op een nuchtere maag kan hier goed bij helpen. Net als roosvice laxo (dat is eigenlijk pruimensap). 

SokW fijn dat je toch nog even weer langs kon komen en dat alles nog goed was. Hopelijk stopt het bloeden en blijft alles goed gaan!

Dit forum is idd wel wat onhandig haha.
Ik heb vanuit de vorige zwangerschap een groepje van een forum dat toen ook over gegaan is op een geheime & niet vindbate facebookgroep (alleen op uitnodiging) en van daar uit toen zelfs een app groep gestart. Nu jaren later hebben we al diverse dates gehad en we nog steeds bijna dagelijks contact met zown 20 dames verdeeld over heel NL en zelfs paar uit België ?
Wel echt heel leuk!

Lott, hier nog iemand die baalt van de vakantie. Wij zouden een cruise gaan maken over de Oostzee, super veel zin in, maar waarschijnlijk gaat die gecanceld worden. Ik had bedacht dan in de herfstvakantie te gaan, in het middellandse zee gebied, ook leuk! Alleen kwam ik er vanmorgen achter dat je maar tm 23 weken aan boord mag en daar zit ik dan al overheen. Heb er een heerlijke hormonale huilbui van gehad... Met twee kinderen wordt het toch minder makkelijk of een stuk duurder (2 bedjes op een hut is wel heel krap). Nu dus even afwachten of hij echt gecanceld wordt, of misschien met een aangepaste route doorgaat, maar ik vrees er voor... We gaan sowieso nog wel weg hoor, maar het is gewoon zo jammer als je je ergens op verheugt hebt en het dan niet doorgaat.

Yes, de echo was helemaal goed! Hij/zij was goed gegroeid. Ben nu zelfs weer 3 dagen vooruit gezet: 8.4. :) 
Over 2-3 weken de termijnecho, dus dan zal ik de uitgerekende datum pas echt weten.
Ben zo opgelucht! 

Hoi allemaal,

wat super fijn dat iedereen zo'n goede echo's heeft, dat maakt me echt gelukkig! En zelfs een tweeling, of twee dames? Sorry ik hou het soms niet helemaal bij omdat ik zo druk ben op werk. Ik zei laatst tegen mijn man: 'de meiden zeiden dit' en hij dacht; welke meiden? Niemand weet dat je zwanger bent? Maar ik bedoelde jullie ? 

Ik heb nu precies 1 maand lang bloed en krampen dus wel een zware zwangerschap, vooral geestelijk. Vandaag weer een extra echo gehad en de kleine blijft goed groeien en ik ben nu 9+4 dus langzaam maar zeker krijg ik er een beetje vertrouwen in. Maar soms zoveel kramp dat ik niet kan lopen of heel wc papier rood, naar het toilet gaan heb ik nog nooit zo spannend gevonden.
Ik heb ook echt last van verstopping, at veel crackers tegen de misselijkheid maar dat is gelukkig weg (jeej) dus nu aan de pruimen en roggebrood. Iemand had het over zakjes; heb je die van de dokter gekregen?
Iemand tips voor goede zwangerschapsbroeken of iets? Al mijn hoge skinny jeans passen niet meer dus mijn keus wordt steeds minder elke ochtend. ?

Terug
Bovenaan