Januari 2021❤️

Wat fijn weer een goede echo, gefeliciteerd  MLies. 
Een tweeling is inderdaad sowieso improviseren denk ik.
Ik pas ook bijna geen kleren meer of ik ben er super zichtbaar zwanger in. 

Fijn berichten dames! Mooie echo's, kloppende hartjes! Yes!
Ik heb de dokter gebeld dat ik last had van verstopping Susann en kreeg toen zakjes poeder die je moet oplossen in water (tip doe er siroop bij) en die werken als een trein!
Misschien een idee om bij bonprix een zwangerschapsbroek aan te schaffen? Vallen daar wel mee qua prijs en dan kan je later goede boeken aanschaffen?

Ik draag zelf momenteel het liefst een broek die eigenlijk een maat te groot is en een broek die meer een legging is, rekt zo lekker mee ;) 
Oh en als ik een gewone broek aan doe, doe ik de knoop los bij het zitten, of een elastiekje eraan. Werk toch thuis, dus niemand die het ziet. 

Wat heerlijk al die goede echo's! Echt een fijne groep dit hè? 

Ik heb vorige keer wat zwangerschapabroeken gekocht bij de prenatal. Had daar in de winter meestal een tanktop op met een lang vest. Voor komende zomer heb ik een korte spijkerbroek, die heb ik de vorige keer heel veel aan gehad. Heb hem van een vriendin gehad, geen idee waar die vandaan komt maar wel echt een aanrader. Soepelvallende jurken en rokken met een elastieken band vond ik ook ideaal die rekken lekker mee. Dan kun je ze na je zwangerschap ook nog eens aan.

Ik heb mijn zwangerschapsbroeken van de vorige keer alweer aan. Heb er toen in de aanbieding een aantal gekocht en nu alleen een short bij gekocht.
Later in de eerste zwangerschap heb ik pas truien /shirts/blouches gekocht omdat de gewone toen exhr niet meer paste. Achteraf had ik dat dus beter eerder kunnen doen zodat ik ze langer aan had kunnen trekken.. Haha dus als ik ga bijkopen doe ik dat nu wat eerder.
Zo echo... Spannend!!! 

Mlies wat fijn je goede echo!
Wij zouden in de meivakantie naar mijn schoonzus gaan in Engeland, maar toen kwam corona. En in de zomervakantie zal hem niet worden omdat je daar 2 wkn in quarantaine moet. En tegen de herfstvakantir ben ik zo enorm dat ik vast niet kan vliegen. Dus misschien ergens nog een weekend ofzl, hopelijk.
Deze zomer hebben we niks geboekt, wilde eigenlijk weer richting Slovenië rijden, maar als de wereld er nog zoals nu uit ziet heb ik daar nief zoveel trek in. Willen wel in Nederland iets gaan boeken, liefst texel lfzk. Moeten maar eens wat mee gaan doen!
Ik heb echf zon opgeblazen buik, moesg vandaag op mn werk zijn van 8-5 dus hele dag ingehouden pffff ik ben blij dat ik weer mag ademhalen haha. Ik heb vandaag zon linnen broek aan van de mango, die heeft geen knoop maar een elastiek en strik. Ideaal! 

Jaaaa ook hier een kloppend hartje. Termijn klopte ook met wat ik dacht. Voor nu 26 januari uitgerekend. Zo blij mee. 

Mlies en CvdLB zo fijn die goede echo's! 

Ik ben bijna 9 weken maar al mijn hoge skinny jeans zitten echt verschrikkelijk. Zou wel een zwangerschapsbroek willen maar vind het nog zo vroeg? Ik wacht denk ik maar even tot de termijn echo haha.

Terug
Bovenaan