Januari 2021❤️

Dit forum is wel echt top, ik leer er zoveel van!
Gister mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht en vond het helemaal leuk, mijn man was heel lief meegegaan. Daarna even de Prenetal in gelopen want we konden het niet laten. Alleen twee slabbetjes gekocht met i ❤️ Tante en i❤️Oom voor als we het mijn broer gaan vertellen. Verder ga ik pas dingetjes kopen als de termijnecho goed is, nog 5 dagen, ben ZO gespannen.

Ik was nog meer aan het typen maar dat kwam niet door.
Ik vind die termijnecho dus zo spannend omdat ik voor het eerst twee dagen niet heb gebloed. Dus nu denk ik; waarom niet? Is er iets mis? Jep, ik spoor echt niet? 

Kom net terug van de gyn. Ben nu 8+3 echo was goed. Ik heb een hele tas met medicijnen meegekregen. Moet de hele zwangerschap foliumzuur, aspirine, calcium en ijzdrtabletten slikken. Wie had dat gedacht bij een tweeling. 
Krijg nu helemaal niks weg dus ook zetpillen tegen de misselijkheid. Net eentje gebruikt. Ik hoop over twee uur wat positiefs te merken. 

Heb je emesafene gekregen Lotte? Ik hoop zo dat het je wat verlichting brengt!
Susan, wat fijn dat het bloeden gestopt is en begrijpelijk dat je van elke verandering ook wel weer kan schrikken! Nog 5 dagen.. spannend!
Hier wel wat spanning richting de nipt uitslag, zeker omdat een vriendin een slechte uitslag had en dat kan wel heftige gevolgen hebben. Maarja gisteren pas geprikt dus dat duurt nog wel even. 
Janneke wat balen dat je je ook zo beroerd voelt! Ik probeer er ook vaak om 19.30 in te liggen, maar lig dan ook nog wel veel wakker. Lekker krom als je eigenlijk super moe bent.. volgende ochtend is het dan weer moeilijk opstaan. 
Morgen 12 weken.. kan t nog steeds niet helemaal geloven, ondanks dat ik al een hartstikke zwangere buik heb en me beroerd genoeg voel. Blijft een wonder en magische grens morgen.. jij ook hè Anouk? 
Wie hebben er nog spannende echo's aankomende week naast Susan? 

Spannend Susan! Wat een heerlijk idee dat je straks je termijnecho hebt gehad. Ik moet nog twee weken wachten ? 
Wauw Sanne, het gaat echt hard! Jullie alweer twaalf weken. Zo gaaf om die groei van je buik mee te maken. Ik zie nog niks helaas. 
Sorry meiden, ik kon het even niet meer bijhouden. Zal vanaf nu weer wat actiever meelezen en schrijven.
@Lott ik hoop dat de medicijnen werken en dat je je weer wat beter voelt straks. Zo vervelend als je niks naar binnen krijgt.
@Janneke ik hoop dat het bij jou ook snel beter gaat. Ik was afgelopen week weer extreem misselijk, maar nu is het te doen. Ik neem de hele dag door kauwgum. Zal ook wel niet goed zijn, maar het helpt wel een beetje. 

@gebruikersanne ja volgensmij die. Heb een danoontje op en al een half glas sportdrank. Nu even afwachten of het blijft zitten. Schrok me dood vanochtend woog 3kg minder dan dinsdag, allemaal vocht.
Ik pas 9juli termijnecho en week erna nipt. In het ziekenhuis doen maar twee mensen dat en die hebben vakanties dus het leek erop dat het pas veel later kon. Gelukkig belde ze net terug dat het al wat eerder kon. Kan pas sinds 3 juni voor tweelingen dus ben net op tijd haha
Meiden als je enorm misselijk bent, ga je huisarts lastig vallen! Ik heb nu spijt dat ik heb gewacht tot de gyn van vandaag hihi. Toch sinds zaterdag al niet gegeten en daar wordt je een vaatdoek van.
Wat gaaf dat sommige al 12 weken zijn, kan niet wachten totdat ik daar ben! 

@Susan heel begrijpelijk dat je je dan toch wat zorgen maakt als het ineens verandert. Ik hoop dat de 5 dagen omvliegen en je een goede en geruststellende termijnecho hebt! Leuk dat je die slabbetjes hebt gekocht!
@Lott jeetje wat is dat anders bij een tweeling, wat moet je veel extra's slikken! Ik zal voor je duimen dat de medicatie tegen de misselijkheid gauw werkt!
@Sanne spannend hoor de NIPT! Hoe lang duurt die uitslag ongeveer? Wij zitten nog steeds een beetje in twijfel of we hem gaan doen of niet..
Wauw ben je alweer 12 weken morgen, wat fijn! Ik nu nog maar 8 (volgens verloskundige dan, volgens eigen berekening 9. :p). Maar die 12 weken lijkt nog maar een eeuwigheid dan haha!
Wat jammer dat jij dan niet meteen kunt slapen terwijl je erg moe bent. Ik slaap het hele klokje zo rond en val overdag ook nog gewoon in slaap. ?
@Essiee haha toevallig, ik heb nooit kauwgom maar dinsdag inderdaad een pakje gehaald omdat ik daar ineens zin in had. Helpt inderdaad wel een beetje!
De zakjes van de huisarts hebben bij mij na 1 keer al resultaat trouwens, wat een verlichting, thank god! 

Terug
Bovenaan