Januari 2021❤️

Hee dames, 
Weer lekker veel besproken afgelopen dagen. Had wel meegelezen, maar overdag enorm druk op het werk en 's avonds geen puf meer om ook maar iets te doen. Nu gelukkig weekend :) 
Ik denk dat wij het eerste half jaar sowieso geen kinderopvang doen. Onze ouders kunnen allebei 1 dag oppassen, mijn vriend is 1 dag vrij, ik ook en ik neem dan eerst 1 dag extra ouderschapsverlof op.
Kraamzorg nog niet geregeld. Kreeg gister gelijk lichtelijke paniek toen ik las dat sommigen dat al wel hebben gedaan haha. 
Kan verder niet overal op reageren, maar vind het steeds fijn te lezen hoe het jullie vergaat en leef op afstand erg mee! 
Waar ik zelf trouwens een beetje van baal is dat ik graag wil sporten, maar dat ik steeds zo moe en futloos ben, dat ik het maar weer oversla. Hoe doen jullie dat met sporten? 

@Lott voor je het weet is het 9 juli. Het gaat langzaam maar ook bizar snel. Ik had iets gekregen tegen de misselijkheid, en de rekening is €100. Schrok best even ? Volgende keer maar hetzelfde vragen als wat jij en Sanne hebben gekregen. 
@Janneke, haha dat heb ik ook. Ik neem het nooit maar had er nu ook zin in. Het zou ook laxerend moeten werken, maar daar merk ik helaas nog weinig van.
@M lies ik had ook nog niet gekeken naar kraamzorg, ik dacht gisteren; laat ik toch maar even zoeken. Bleek ik net op tijd, ze zat al bijna vol. Had ik echt niet verwacht, ik ben tien weken zwanger nu. Ik zou ook weer graag sporten, maar door de misselijkheid en het futloze gevoel doe ik ook even niks. Misschien hebben we straks meer energie en halen we alles weer in ?

Jaaa ik morgen ook 12 weken en ik voel me echt amazing! Iedereen weet het, ben helemaal gelukkig en heb ook steeds Wat meer energie hoera! Tuurlijk wel de balans blijven zoeken en dat lukt niet altijd, maar dat heb ik geaccepteerd en is oke. Verstopping is over en anders heb ik nog van die zakjes en ik ben natuurlijk ook niet zo misselijk geweest. 
Hopelijk ervaren jullie dit ook snel! Ik loop echt op wolken?

Ja zeker naar de huisarts, zoveel gewicht en vooral vocht verliezen lijkt me echt niet goed, plus het is sowieso de moeite waard om wat verlichting te hebben! Je lijf kan de kracht en energie goed gebruiken.
Als de emesafene niet werkt, vraag om het paardenmiddel metoclopramide! En ik blijf fan van de gembertabletten, al halen die vooral de scherpe randjes eraf. Niet te bescheiden zijn in vragen en je niet laten afschepen als ze zeggen dat je daarvoor flink moet braken. Niet functioneren en niet of nauwelijks kunnen eten zijn ook redenen. Ik ben er dit keer in elk geval een stuk assertiever in merk ik dan vorige keer. 
Ja bij een tweede is dat inschrijven wel een stuk makkelijker dan bij de eerste merk ik, kdv hoef je niet meer over na te denken en kraamzorg ook niet (als je tevreden was natuurlijk).
Nipt kan 2 weken duren, maar bij m'n zoontje hadden we de uitslag binnen een week geloof ik.
12 weken leek voor mij ook echt super ver weg. Ik ben ook 1 jan uitgerekend dus logisch dat de meesten hier daar nog niet zijn.. maar het moment gaat komen!!

[quote quote=10333434]Jaaa ik morgen ook 12 weken en ik voel me echt amazing! Iedereen weet het, ben helemaal gelukkig en heb ook steeds Wat meer energie hoera! Tuurlijk wel de balans blijven zoeken en dat lukt niet altijd, maar dat heb ik geaccepteerd en is oke. Verstopping is over en anders heb ik nog van die zakjes en ik ben natuurlijk ook niet zo misselijk geweest. Hopelijk ervaren jullie dit ook snel! Ik loop echt op wolken?[/quote]
Jeej! Fijn zeg! Hier nog een beetje afzien maar ook veel wolken!! ?

[quote quote=10333207]Ik was nog meer aan het typen maar dat kwam niet door. Ik vind die termijnecho dus zo spannend omdat ik voor het eerst twee dagen niet heb gebloed. Dus nu denk ik; waarom niet? Is er iets mis? Jep, ik spoor echt niet?[/quote]
Hahaha Susann, ik moet echt even om jouw lachen. Maar ik denk juist dat t goed is joh dat je niet meer bloedt maar snap je gedachte. Ik hoop opn goede termijnecho voor jullie!!

[quote quote=10333440] Jeej! Fijn zeg! Hier nog een beetje afzien maar ook veel wolken!! ?[/quote]
Leuk he die 12 weken:) ik overmorgen, begint hier ook steeds beter te gaan! Klachten nemen wat af, was wel echt het punt waar ik enorm naar heb uitgekeken?

Ik heb gisteren de 2e echo gehad en alles was goed met de kleine!? 
vandaag bloed afgenomen voor de nipt en nog andere bloedonderzoeken omdat ik bij de eerste zwangerschap hoge bloeddruk had. Hopelijk hebben we snel de uitslag van de NIPT! 

Gelukkig heb ik verder niet echt klachten buiten moe zijn en wat bandenpijn maar die neem ik heel erg voor lief! Bij de eerste zwangerschap tot 22 weken met mijn hoofd in de wc gehangen?. 

De uitgerekende datum is ook bijgesteld van 9 januari naar 6 januari. Spannend! 

Terug
Bovenaan