Januari 2021 ♥️ 2.0

Ha Anoek, hoop dat het gaat helpen en anders inderdaad goed dat je er open in gaat, we hebben niks in de hand wat dit betreft inderdaad!
Ikbendoutzen vervelend dat de echo is verzet! Ik moest ook de controle echo verzetten vandaag ivm de test. Kan donderdag terecht maar ik merk wel dat vanavond opeens de stress even toesloeg. Denk dat naast alles nu de covid test, een vriendin die ging bevallen met 33 weken (is gestopt gelukkig) en uitgestelde echo ook even de druppel was. Ook in de avond best wat harde buiken dus zat net opeens met een soort onbestemd gevoel dat ik me klaar moet maken. Heb als ontspanning maar alle Sint en kerst cadeaus ingepakt, van alle kamertjes een schets gemaakt hoe ze afgewerkt moeten worden en tussen werk door een hoop was gedaan. Morgen bevaltas en logeertas zoontje inpakken en dan kan ik indien nodig alles uit m'n handen laten vallen. En verder maar vroeg naar bed denk ik... Als dit zo blijft ga ik de werkweek niet meer afmaken denk ik, heb toch geen dringende dingen meer staan en m'n verlof in laten gaan. Dus even geen koel hoofd vanavond ikbendoutzen haha!

Ah snap ik SN, je doet het al zo goed, logisch als het een keer niet lukt! De vluchttassen inpakken morgen zal wel helpen denk ik. En inderdaad wat je zegt: anders lekker stoppen en je rust pakken! 

Gebruikersn  je hebt ook echt wel veel aan je hoofd, niet gek dat het je hier en daar ff helemaal aanvliegt. Miss ecen proberen om inderdaad de tassen klaar te zetten en even een moment voor jezelf te pakken, even in bad of douche en de tijd voor jezelf nemen.  Als laatste dagen werk niet zo meer hoeven pak je gewoon mooi de ochtend of vrij en ga je lekker focussen op wat nog moet. Ik had deze week ook een moment dat alles me helemaal aanvloog, mijn man heeft namelijk een nieuwe baan en gaat daar vlak voor de oplevering van ons huis mee starten. Dan is de kleine 2 tot 4 weken en moet ik dat dus allemaal gaan managen, ik werd echt ff helemaal raar in mn hoofd.  Goede planning gemaakt en rust genomen en dan voelt het alweer een stuk beter.   Veel succes vandaag en lief zijn voor jezelf! 

En anoek wat goed gelijk die moxa! Is er al iets gebeurd? 

En marieke hoe voel jij je nu? 

Oh ja ikbenDoutzen snap zeker dat dat je aan vliegt! Je hebt toch een idee van je verlof en eerste tijd met de kleine en dan is dat ook even schakelen ja. Ik herken helemaal wat je zegt, plannen, schakelen en weer wat grip krijgen helpt dan enorm.
Vandaag had ik een online lesdag met een uur middagpauze dus ben idd in bad gaan liggen en in de middag met iPad op de bank met de hond lekker tegen me aan de les gaan volgen, dus de harde buiken zakten gelijk af. En gelukkig een negatieve testuitslag dus dat is ook een zorg minder. Morgen en vrijdag niet volgepland dus idd rust tussendoor en dan verlof! En voor ons zoontje donderdag en vrijdag een logeer plekje (onze slaapkamer wordt gestukt) dus even een keertje niet om 5.00/5.30 een wakker kind. Overigens wel zoet hoor, zo'n stemmetje vlakbij met mamaaaa mamaaa akker! Alleen het tijdstip is wat minder haha. 
Mariekesep hoop idd dat jouw pijn af is genomen! En dat de moxa helpt Anoek!

Ik voel wel veel beweging, maar volgens mij ligt hij gewoon nog hetzelfde! Vandaag gebeld door het ziekenhuis, morgen echo en een gesprek en de eventuele versie zal dan vrijdag of later zijn, want dan ben ik 36 weken en dan kan het pas. Bizar trouwens hoe ver 36 weken klinkt haha. Ik sta er inmiddels een stuk rustiger in, ik heb alles gedaan wat ik kon. Hij draait of hij draait niet, hij komt er toch wel uit en ik ben toch wel dol op hem haha.
Vandaag wat pakjes in maatje 50 gekocht op aanraden van de verloskundige en dan alles wassen en dan ben ik er helemaal klaar voor!

Mooie instelling Anoek! Idd hoe hij ter wereld komt is niet het belangrijkste, je gaat sowieso verliefd worden :) Ik heb morgen ook controle en liggingsecho, ook al maakt het voor de keizersnede niet zoveel uit hoe ze ligt denk ik. Hoop iig dat alles goed is, lang geleden dat ik een echo had. Controles tot nu toe goed, dus daar houd ik me aan vast. Ik ook vrijdag 36 weken, klinkt echt al heel ver idd!! Zeker omdat ze met 39 weken gehaald wordt, vliegt de tijd echt. Succes iig met de echo en hoop dat het met iedereen verder goed gaat!

Anoek, hoe was het bij de verloskundige vandaag? Wij moesten vandaag ook en hier is het dametje de juiste kant op gedraaid. Ik hoop dus maar dat dit bij jou ook het geval is! Ik ben er wel blij mee, nu hoef ik niet meer te twijfelen over wel of geen versie en het scheelt ook wel dat ze nu wat langer mag blijven zitten t.o.v. een keizersnee. We kwamen anders midden tussen de feestdagen uit en dat leek me niet zo fijn later met haar verjaardag (bovendien is dat voor mijn gevoel al wel heel snel haha). Maar goed, het kan nog steeds een kerstkindje worden natuurlijk en uiteindelijk ben je natuurlijk gewoon blij wanneer ze er gezond en wel is!

Ah wat fijn Tulipaa! Wat een goed nieuws!
Hier een hele eigenwijze man die nog steeds in stuit ligt haha! Maandagochtend gaan we voor de versie, maar wel erg gerustgesteld dat ik in controle ben en Als ik maandag toch niet wil, dat het dan ook oké is. Ze gaf wel aan dat in mijn geval de kans op succes maar rond de 20-25 procent ligt dus ik ga er nog even goed over nadenken. Ook gebeld door de verloskundige, want die hebben me nu tot een eventuele gelukte versie overgedragen aan het ziekenhuis. Maar ze wilde even checken hoe het met me ging dus dat vond ik heel erg lief! Het is nog steeds schakelen, maar stap voor stap en komt sowieso goed!

Terug
Bovenaan