Januari 2023

[quote quote=10564339]Hier afgelopen dinsdag de termijn echo gehad en meteen de nipt test gedaan. De echo zag er weer heel goed uit, kleintje was lekker druk aan het bewegen ahaha net als grote broer toen. Ben 1 dag vooruit gezet de uit gerekende datum is nu 5 januari. 28 juni de 13 weken echo?[/quote]
Wat fijn dat alles goed was! Leuk om te zien die bewegingen he.
We lopen best gelijk, ik heb 29 juni de 13 weken echo. Moet er wel voor naar een andere verloskundige praktijk. De nipt test heb ik ook afgelopen week gedaan. ?

Wauw Ingelle wat een giga verrassing!! Fijn dat alles goed was. Ik blijf ook gewoon hier hangen hoor :) 
Whatsername, wat fijn dat je corona besmetting niet van invloed is geweest. Super spannend en leuk het vertellen! Veel plezier alvast.
Jij krijgt veel echo's zeg. Wij wachten nu tot de 20 weken voor de volgende. 
Gefeliciteerd Shauni! Toch een mooi cadeau als je met PCOS zit en zo'n lange cyclussen. Snap dat het dan toch zeer welkom is :) Hopelijk schiet de verbouwing goed op. 
Gefeliciteerd Tahira, wat leuk! 
Jacw, wat fijn dat de echo bij jullie ook weer goed was! Altijd een opluchting he. 

Hoe voelen jullie je inmiddels? Al wat minder kwaaltjes? Ik wel iig, voel me eigenlijk heel goed. Heb gisteren ook de NIPT laten doen, veeeel buisjes bloed zeg! Pfoe.
Voor mij geen 13 weken echo, wel jammer dat we dan pas met 20 weken weten wat het wordt ook.

Mamaliessie  17 mei ❤
Radijsje  17 mei ❤
JessieL   17 mei ❤
Tahira ❤ 3 januari
Jacw      17 mei ❤ ❤ 5 januari
Gebruiker219  17 mei ❤
IsaV        18 mei ❤❤ 30 december 2022
Mar loes 19 mei ❤❤ 29 december 2022
Cillatje    23 mei ❤ 9 januari 2023Vhs 23 mei  ❤ 15 januari 2023
Whatsername 25 mei ❤❤14 januari 2023
NCY        27 mei  ❤ 14 januari 2023
Tikanw   28 mei  ❤ 8 januari 2023
Gebruiker147 30 mei ❤ 8 januari 2023
Efje 30 mei ❤
FvS 3 juni
Mamoetje 3 juni ❤
Genr699 7 juni 24 januari 
MamavanIJ 8 juni ❤
Shauni ❤ 29 januari
Ingelle 15 juni ❤ Tweeling 7 januari
PeggyLove 17 juni Gebr291 12 januariGebr040 27 januariBiancaVosje 29 januari

hoihoi

als eerst gefeliciteerd allemaal:D
ik ben dani heb een zoontje van bijna 11 en ben nu eindelijk na 34 rondes zwanger van ons 2e kindje♥
ik heb gister mijn eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien♥
de vk zei dat ik 7w5d was dus vandaag 7w6d hihi
zoals het er nu uitziet ben ik rond 29 januari uitgerekend♥
heb 8 juli mijn termijnecho en dan weet ik de officiele datum

liefs dani

Afgelopen vrijdag hebben wij onze eerste echo gehad. Er was een goed kloppend hartje te zien. Heel fijn! Ik ben een aantal dagen teruggezet, van 8+4 naar een kleine 8 weken. Krijg nu eigenlijk wel heel veel zin om het iedereen al te vertellen. We doen het rustig aan, maar ik merk dat ik het best lastig vind aangezien ik mij niet altijd goed voel en veel niet mag eten en daar weleens vragen over komen. Ik zie ernaar uit dat iedereen het mag weten en we er geen geheim meer van hoeven te maken.

Gefeliciteerd MamaVanAiden! Wat fijn dat eindelijk gelukt is zeg. Jullie hebben er ook veel geduld voor moeten hebben. Fijn dat het er alvast goed uit zag.
Fijn dat bij jou ook alles goed was Preggylove! Wat een opluchting he. Ik vond het ook heel fijn om het te vertellen :) toch zeker aan een paar mensen dichtbij. Nog eventjes geduld :D Wanneer wil je het gaan vertellen? 

IsaV schreef:
"Fijn dat bij jou ook alles goed was Preggylove! Wat een opluchting he. Ik vond het ook heel fijn om het te vertellen ? toch zeker aan een paar mensen dichtbij. Nog eventjes geduld ? Wanneer wil je het gaan vertellen?"

Vorige week hebben we het mijn ouders verteld, zaterdag mijn schoonmoeder en gisteren mijn broertje. Binnenkort, wanneer we hen weer zien, willen we mijn schoonzusje en haar vriend op de hoogte brengen en een enkele week onze oma’s. Die wonen op een uur en anderhalf uur rijden, dus dat vergt een beetje planning ? Familie, vrienden en collega’s waarschijnlijk pas met 12 weken ongeveer. Ook een beetje afhankelijk van hoe het uitkomt en hoe het voelt/gaat. Mijn collega’s vertellen vind ik nog wel het lastigst denk ik. Voel me dan zo “bekeken” of in de spotlight staan als je dat zo op tafel gooit zegmaar ? Daar word ik altijd wat ongemakkelijk van

Terug
Bovenaan