Januari 2023

Efje schreef:
Goedeavond!
Hier net om 19u de echo gehad, een mooi kloppend hartje te zien. ? Zag er allemaal prima uit, maar toch weer gespannen tot de volgende echo! Ben waarschijnlijk nu precies 7 weken.
Zijn er dames die het leuk vinden om via een groepsapp te kletsen? Ik vind een forum altijd wat onhandig qua reageren op elkaar. Mocht je t leuk vinden mail dan even je nr naarJanuaribaby2023@outlook.com
Later aansluiten kan uiteraard ook!
Liefs!

Voor de dames sinds kort mee lezen of erover heen hebben gelezen en zin hebben om mee te kletsen via een app groepje!

Na een traject nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Eerste echo woensdag al gehad toen was alles goed.
Maar volgende echo is pas met 11 weken en dat vindt ik nog wel érg lang!
Ik heb eerder een miskraam gehad dus ben elke dag bezig om te denken of ik nog wel symptomen voel.

Welkom Truussuus, jeetje wat een heftige tijd voor je! Het kan echt alle kanten op gaan en helaas hebben we er weinig invloed op. Probeer te vertrouwen op dit kleine sterke wondertje! 
Gebr894, wat spannend ook voor jou! Fijn dat de eerste check in ieder geval goed is. Die weken wachten is inderdaad lang. Hopelijk kun jij ook wat vertrouwen vinden in jezelf en je wondertje wat in je buik mag groeien nu :)
De symptomen zeggen ook niks hoor, ik heb symptomen gehad, toen weer niet, toen weer wel en nu is alles weg maar mijn buik groeit gewoon. Dus ik vertrouw er maar op dat het dan goed is. 
Ik heb maandag de termijn echo. Spannend!
Tikanw, hoe is het bij jou? 
en hoe is het met alle andere dames?

Hoi allemaal, 
Ik heb mij een paar weken geleden ook aangemeld bij dit topic, maar ik heb al een tijdje niet gereageerd vanwege onze huwelijksreis de afgelopen 4 weken. Ik heb alles bijgelezen, leuk zo veel dames in dit draadje! En heel herkenbaar, al die twijfels en onzekerheden. Of het nu komt door heftige kwaaltjes of juist het gebrek daaraan, bloedingen, eerdere miskramen, vertiliteitstrajecten... Het is allemaal nog zo kwetsbaar en dat maakt het super spannend. Des te fijner voor de dames die al positief nieuws hebben gekregen tijdens vroege echo's! Ook heel leuk om te lezen hoe jullie het aan vrienden en familie vertellen.
Zelf was ik wel een beetje bang dat onze reis (roadtrip VS) bepaald (beperkt) zo worden door zwangerschapskwaaltjes, maar dat viel gelukkig alles mee. Af en toe een vlaag misselijkheid en (etens)geuren die ik moelijk kon verdragen, maar meer ook niet. Zo minimaal dat ik mij ook wel zorgen ben gaan maken of alles nu wel goed zit en of dit een slecht voorteken kan zijn. Het stelt gerust dat de situatie bij een aantal van jullie vergelijkbaar is en dat er dus niets mis hoeft te zijn. 
We hebben nog geen echo gehad ivm de vakantie, de termijnecho staat gepland op 15 mei 09u dus we weten binnenkort of alles goed verloopt... Zo spannend! Volgend weekend zien we onze ouders en broers/zussen en gaan we het vertellen (ervan uitgaande dat de echo goed is). In de VS hebben we als 'souvernir' voor de ouders rompertjes gekocht met 'Love my Grandma/pa' dus zo gaan we het onthullen. Voor mijn ouders is het hun eerste kleinkind dus dat zal wel emo worden. Ben heel benieuwd hoe het is als het nieuws eenmaal gedeeld is, ik denk dat het dan nog een stukje 'echter' wordt, samen met (hopelijk) de hartslag en beelden op de echo. :)

Ingelle wat leuk zeg een huwelijksreis roadtrip in Amerika! Zal wel een avontuur zijn geweest. Fijn dat je niet zoveel last hebt gehad van kwaaltjes :) 
Bedoel je 15juni als eerste echo? Wat super leuk zeg dat het 't eerste kleinkind wordt. Extra speciaal. Veel plezier met vertellen!

Hier vandaag weer een goede echo gehad. Nu toch weer terug gezet naar uitgerekende datum 29-12-2022. Wat ik eigenlijk zelf ook al dacht :) nu 11 weken en 4 dagen zwanger :) alles zag er goed uit. Waar ons zoontje bij de 12 weken echo al mega druk was, is dit kleintje dat nog niet, ook wel grappig om dag verschil te zien.

Mamaliessie  17 mei ❤
Radijsje  17 mei ❤
JessieL   17 mei ❤
Jacw      17 mei ❤ ❤ 6 januari
Gebruiker219  17 mei ❤
IsaV        18 mei ❤❤ 30 december 2022
Mar loes 19 mei ❤❤ 29 december 2022
Cillatje    23 mei ❤ 9 januari 2023Vhs 23 mei  ❤ 15 januari 2023
Whatsername 25 mei ❤ 13 januari 2023
NCY        27 mei  ❤ 14 januari 2023
Tikanw   28 mei  ❤ 8 januari 2023
Gebruiker147 30 mei ❤ 8 januari 2023
Efje 30 mei ❤
FvS 3 juniMamoetje 3 juni ❤Genr699 7 juni 24 januari 2023MamavanIJ 8 juni ❤
Ingelle 15 juniPeggyLove 17 juni Gebr291 12 januariGebr040 27 januariBiancaVosje 29 januari

Mar loes, wat fijn dat alles goed was! Bijzonder he dat het dan zo anders is bij de tweede.
Ik had gisteren ook de termijnecho en ben ook terug gezet naar 30 december. :) Hij/zij was wel druk en jumpte op en neer zo grappig om te zien. Alles zag er goed uit en hij/zij lag er mooi bij. Het was een voorbeeld echo zei ze.

Terug
Bovenaan