Gefeliciteerd Kaarx! Super leuk dat bewegen en idd heel spannend. Handig als je al zoveel ervaring hebt met baby's haha ik ben eerder gespannen voor wanneer het er is dan nu
Grappig dat het voor iedereen zo anders is he.
PreggyLove, als je maar weinig directe collega's hebt is het idd leuk om het gewoon zo te vertellen. Ik heb er wel 40/50 ofzo dus dat vind ik wat teveel haha. Een aantal heb ik het toch al verteld die het dichtste bij me staan, die waren heel erg verrast.
Trouwens, nog een tip voor zwangerschapskleding. Ik ben al op zoek gegaan omdat mijn broeken al niet meer passen. Ik ben nogal klein en bestel eigenlijk altijd bij zalando petite (hebben helaas geen positiekleding). Ik dacht dat het nogal een uitdaging ging zijn en dat is ook wel maar heb ineens goed gegokt.
Ik heb online bij de Lidl-shop besteld. Het past echt super goed en de kwaliteit lijkt dusver prima. En voor 8 euro een korte of lange broek kan ik geen bult vallen denk ik dan haha.
Had tegelijk ook bij zalando de gewone maat xs besteld, nou ik verzoop overal in. Echt niks paste en was veel duurder of het waren van die jutte zakken als ik het aan had.
Dus als je wat goedkope kleding wilt, Lidl online shop it is