Januari 2023

Goedemorgen Dames,
Ik zit morgen rond de 9 weken:). 22-06 vitaliteits echo gehad en een kloppend hartje. 14-07 de termijn echo.
Het is ons tweede kindje en ik heb alleen nog twee treggings die ik kan dragen. Zodra ik de zwangerschapsbroeken uit de kast haal zie je het heel erg. Hoe doen jullie dit met werk? Hoop nog tot na de termijn echo te kunnen rekken met vertellen.
De ouders weten het wel beiden aan het einde van deze week:). Gelukkig valt de misselijkheid mee en ben ik alleen erg erg moe. 

Goedemorgen,
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben na een mislukte isci begin dit jaar (eitje bleef niet zitten)
Totaal onverwachts zwanger geraakt. Ik ben iets meer dan 12 weken zwanger.
10 januari uitgerekend. Met 7 weken al een mooi kloppend hartje gezien, en met 11 weken.
Volgende week de 13 weken echo en heb de nipt zonder nevenbevindingen laten prikken maandag. Dus dat is nog even afwachten.

Ik heb gister de uitslag van de Nipt test gehad en die was goed gelukkig. ?
As maandag 13 weken echo!
Wel resus c negatief kwam uit de bloedtest maar dat hoeft nog niks te betekenen dus moet bij 27 weken weer een bloedonderzoek doen.

Hier ook de 10de week en de misselijkheid lijkt ook wat onder controle nu.
Blijkbaar normaal omdat dooierzakje moederkoek geworden is en er daarvoor een enorme hormonenopstoot is. Zou nu wat normaliseren. Hopen dat het zo blijft ?

MAMABEERTOBE, dat kan best hoor dat je minder misselijk wordt. Ik had het zelf na 9 weken bijna niet meer en alles is nog steeds goed :) 
Wat een goed nieuws lees ik hier allemaal zeg!
Depss, misschien wat lossere kleding dragen? En blousjes die je kunt laten blousen zeg maar?
Ik heb het iedereen al verteld maar vind nu ook wel dat je het echt goed ziet. Heb wat nieuwe jurkjes besteld en al een zwangerschapsbroek. Kan wel weer even vooruit nu :) 
Mar loes, super goed nieuws!
Wendyjanuari, wauw wat bijzonder! Zo'n geweldig nieuws. Geniet er maar volop van! Succes nog met wachten op de NIPT resultaten. Ik vond het bij mij wel snel al dat ik ze kreeg, super fijn. 
Gebr850, wat fijn dat je ook minder misselijk bent. 
Gebr219, wat goed! Wat is precies het risico als je resus c negatief bent?
Hier ook een goede NIPT uitslag :) erg blij mee! 

Mamaliessie  17 mei ❤
Radijsje  17 mei ❤
JessieL   17 mei ❤
Tahira ❤ 3 januari
Jacw      17 mei ❤ ❤ 5 januari
Gebruiker219  17 mei ❤
IsaV        18 mei ❤❤ 30 december 2022
Mar loes 19 mei ❤❤ 29 december 2022
Cillatje    23 mei ❤ 9 januari 2023Vhs 23 mei  ❤ 15 januari 2023
Whatsername 25 mei ❤❤14 januari 2023
NCY        27 mei  ❤ 14 januari 2023
Tikanw   28 mei  ❤ 8 januari 2023
Gebruiker147 30 mei ❤ 8 januari 2023
Efje 30 mei ❤
FvS 3 juni
Mamoetje 3 juni ❤
Genr699 7 juni 24 januari 
MamavanIJ 8 juni ❤
Shauni ❤ 29 januari
Ingelle 15 juni ❤ Tweeling 7 januari
PreggyLove ❤ 17 juni 
Depss ❤ 22 juni
Gebr291 ❤  1 januari
Gebr040 27 januariBiancaVosje 29 januari
MAMABEERTOBE ❤ 19 januari
Simcharlotte ❤ 20 januari
MamaVanAiden ❤ 29 januari 
Kaarx ❤ 19 januari

Hier even van internet ;)
Bent u Rhesus c-negatief? Dan is er een kleine kans dat u tijdens de zwangerschap antistoffen tegen de bloedgroep van uw kind maakt. U krijgt daarom in week 27 van uw zwangerschap een extra bloedonderzoek. Deze antistoffen kunnen bloedarmoede bij de baby veroorzaken.

Tijdens de zwangerschap kan bloed van het kind in het bloed van de moeder komen. Bij de geboorte is de kans dat dit gebeurt zelfs vrij groot.

Terug
Bovenaan