@ IsaV Inderdaad met verschillende houdingen aannemen kom je er uiteindelijk wel..! Wij hebben wel al een keer gekeken bij een grote Prenatal om de mogelijkheden voor kinderwagens te verkennen. Met twee zijn er toch wat minder opties. We neigen naar een Bugaboo Donkey Twin, vind het toch wel gezellig als ze naast elkaar zitten en de reviews zijn erg positief. Schijnt ook dat hij eigenlijk wel door alle deurposten past, dat zou mijn grootste bezwaar zijn. Maar ik ga tzt (na 20 weken) wel marktplaats afstruinen want die hele set nieuw kopen is wat prijzig.
We hebben nog niet geprobeerd hem in te klappen, goede tip. Wel handig als hij in de auto past haha. Ik denk dat het qua keuze voor een groot deel toch ligt aan smaak en voorkeur. De merken die je noemt zijn allemaal goed en betrouwbaar maar hebben allemaal hun eigen voors en tegens. Maar lastig is het wel!
@ Jacw Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws! Dat ze dat zo vroeg al kunnen zien zeg. Succes met de naam, één van de moeilijkste keuzes! Het neefje van mijn man heet toevallig ook Jace, zijn zusje heet Jada (ook op z'n Engels), maar dan moet je houden van alliteratie. 😉