Hoi allemaal, gefeliciteerd aan alle nieuwe aanstaande moeders!
Hier gaat alles goed. Vanochtend de 13 weken echo gehad en de kindjes doen het hartstikke goed. Vanmiddag (eindelijk) bloed prikken voor de nipt.
De vermoeidheid herken ik wel, voor de rest weinig klachten. De buik begint langzaam te komen, maar valt me nog alles mee (er zitten er toch twee in
). Heb de eerste zwangerschapskleding wel al in huis, als de groei eenmaal inzet zal het wel hard gaan. Voor de rest merk ik met name dat er op mijn blaas wordt gedrukt. Niet alleen moet ik vaker plassen, maar het is ook echt zo'n lullig straaltje. Moet echt kracht bijzetten om de blaas goed leeg te maken, haha. Sorry TMI.
Daarnaast merk ik dat ik een stuk sneller buiten adem ben. Woensdag had ik een tenniswedstrijd en moest iedere twee games bijkomen van de inspanning. Even kijken hoe lang dat nog vol te houden is. Wel ben ik van plan om sporten zo lang mogelijk vol te blijven houden, maar wel low impact workouts. En natuurlijk wandelen en fietsen. Ook ben ik me aan het oriënteren op zwangerschapsyoga, lijkt me heerlijk! Anderen die daar ervaring mee hebben?
Fijn te horen dat de zwangerschap bij iedereen tot heden goed verloopt! Succes weer de komende tijd en geniet ervan