Januari 2023

Ow joh wist ik niet eens. Hmm nou idd slim om nog eens te cheken, Wat als dat tijdens de geboorte gebeurd dan? Moeten ze dan iets doen? 
Hebben jullie ook veel buikpijntjes nu? Ik ben nu 14,5 week en begin echt vaker last van banden en rugpijn te krijgen al.

Ja op maandag heb in de nipt geprikt en afgelopen zaterdag had ik de uitslag al! Dus super snel, alles was gelukkig oke!
Woensdag de 13 weken echo.

Hier ook negatieve bloedgroep, met 27 weken extra bloedprikken om te kijken wat voor bloedgroep het kindje heeft. Anders inderdaad ook een extra prik met 27 weken en na de bevalling.

Hallo allemaal
Ik lees alles maar reageer nu pas, rara hoe kan dat (gaap). Ben echt niet te genieten hoor door die vermoeidheid maargoed hoort erbij!
De datum is veranderd doordat de baby nu is voor de verandering goed naar de foto keek en uitreikte. Ik ben nu 13 ipv 15 januari uitgerekend. Vrijdag de 13e oeeh........
Afgelopen maandag bloed geprikt voor de NIPT test en as maandag de 13 weken echo. Ben weer super benieuwd.
Hoe is het met jullie verder? 

hi hi Allemaal,
Spannend van de Resus bloedgroepen. Ben benieuwd hoe groot de kans dan is bij een tweede check dat de bloedgroep van het kindje dan verkeerd is. Ik ga voor jullie duimen dames!
Ik ben met de vitaliteitsecho iets terug gezet en door geen plek in de vk praktijk heb ik de 14e pas m'n termijnecho. Wat duurt het wachten lang. 
Nog vandaag werk overleven en verbergenp;) 1 dinsdag volgende week. Het wordt weer warm dames! Dan ga ik het de 19e na een goeie echo vertellen.
Hopelijk voelt iedereen zich inmiddels een stukje beter! Hier nog wel die enorme vermoeidheid. 

Haha zoveel vermoeidheid allemaal, hopelijk gaat dat snel wat beter voor jullie! 
Vhs, wat spannend weer. Succes nog met wachten.Vrijdag de 13e haha ach hoeveel komen er nu echt op de uitgerekende datum. Weinig kans :D 
Depss jeetje wat vervelend dat je daardoor moet wachten op je termijn echo. Wij gaan waarschijnlijk overstappen naar een andere vk, heb niet zo'n fijn gevoel bij de praktijk waar we nu zitten.
Wel leuk om naar uit te kijken om het te vertellen! Veel plezier alvast.
Hier gaat het heel goed. Nergens last van behalve wat meer van mijn rug. Maar doe ook wel veel fysiek dus is ergens ook wel logisch. 
Nog lang wachten tot de 20 weken echo en daarna lekker 3 weken op vakantie. Hopelijk met een goede uitslag natuurlijk want we hebben de 13 weken echo overgeslagen. 

Hier woensdag de 13 weken gehad, en alles zat erop eraan gelukkig. Die vermoeidheid is hier ook flink aanwezig. Gelukkig is de misselijkheid niet tot nauwelijks meer aanwezig. Kom maar op met de groeiende buik;)
Vervelend IsaV dat je verloskundige niet fijn voelt. Gelukkig kan je nu nog overstappen.
Iedereen al kraamzorg geregeld en kinderopvang? Hoorde dat het al erg storm loopt..
Wij hebben kraamzorg al met week 7 geregeld, anders zat ze alweer vol…

Hoi allemaal, gefeliciteerd aan alle nieuwe aanstaande moeders!
Hier gaat alles goed. Vanochtend de 13 weken echo gehad en de kindjes doen het hartstikke goed. Vanmiddag (eindelijk) bloed prikken voor de nipt.
De vermoeidheid herken ik wel, voor de rest weinig klachten. De buik begint langzaam te komen, maar valt me nog alles mee (er zitten er toch twee in ;) ). Heb de eerste zwangerschapskleding wel al in huis, als de groei eenmaal inzet zal het wel hard gaan. Voor de rest merk ik met name dat er op mijn blaas wordt gedrukt. Niet alleen moet ik vaker plassen, maar het is ook echt zo'n lullig straaltje. Moet echt kracht bijzetten om de blaas goed leeg te maken, haha. Sorry TMI.
Daarnaast merk ik dat ik een stuk sneller buiten adem ben. Woensdag had ik een tenniswedstrijd en moest iedere twee games bijkomen van de inspanning. Even kijken hoe lang dat nog vol te houden is. Wel ben ik van plan om sporten zo lang mogelijk vol te blijven houden, maar wel low impact workouts. En natuurlijk wandelen en fietsen. Ook ben ik me aan het oriënteren op zwangerschapsyoga, lijkt me heerlijk! Anderen die daar ervaring mee hebben? 
Fijn te horen dat de zwangerschap bij iedereen tot heden goed verloopt! Succes weer de komende tijd en geniet ervan :)

Terug
Bovenaan